رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خطاب به کارکنان این بنیاد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران محلی برای کسب درآمد نیست و باید به آن نگاه معنوی داشت.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  چهارشنبه شب در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بنیاد شهید نهاد مقدسی است که با نگاه مادی نمی توان در آن فعالیت داشت،این نهاد محلی برای کسب درآمد نیست و باید به آن نگاه معنوی داشت.

وی بیان داشت: جامعه هدف این بنیاد افراد ویژه‌ای هستند که در رفتار با آنان باید مراقبت به خرج داد.

قاضی زاده هاشمی افزود: کارکنان این بنیاد اول مددکار و بعد کارشناس حوزه‌های مختلف هستند بنابراین این مهم باید سرلوحه کاری افراد فعال در این نهاد قرار گیرد.

وی گفت: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران ساعت کار ندارد به دلیل اینکه نوع خدمات دهی به جامعه هدف باید شبانه روزی باشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: کمیت و کیفیت نیروی انسانی باید در این بنیاد ارتقا یابد و مازاد نیرو گرفته شود.

وی اضافه کرد: هوشمندسازی بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار است و باید نقش موسسات در حوزه‌های تصدی گرانه پر رنگ شود.

قاضی زاده هاشمی بیان داشت: بنیاد شهید نهادی مقدس و افضل نهادهاست بنابراین باید به گونه‌ای در آن عمل کرد که شان آن حفظ شود.

وی در پاسخ به سوال حاضران در خصوص وضعیت آیین نامه‌ها گفت: آیین نامه اصلاح خواهد شد و لازم است همراهی لازم از سوی افراد باتجربه انجام پذیرد.

دیدار با خانواده‌ای شهیدان فهمیده و شجایی، جانباز ۷۰ درصد عبدالله پورمظاهری از دیگر برنامه‌های معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور به استان البرز در امروز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۱:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
از ساختمان در حال احداث بزرگترین بیمارستان چشم پزشکی خاورمیانه که بصورت شخصی در کنار زندان رجایی شهر که جزو مشاعات شهرک سپهر در حال ساخت است چه خبر ؟اگر برای مردم آب در نیامد حداقل برای شما نان داشت !!! وبنیاد شهید حداقل برای شما محل کسب درآمد بوده