قاضی زاده هاشمی گفت: اختیار استان‌ها برای تقویت خدمت به خانواده شهدا، بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس همچون ادوار گذشته در ۱۵۸ گلزار مطهر شهدا و ۴۰ مزار شهید گمنام آستان امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در این آیین با بیان این که روحیه ایثار و شهادت در البرز زنده است شهدای مدافع حرم و سلامت نماد زنده بودن همان روحیات ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: اختیارات استانی را افزایش خواهیم داد تا خدمت به خانواده شهدا بهتر و سریع تر انجام شود.

او افزود: وظیفه ذاتی بنیاد شهید حفظ شان و منزلت خانواده های شهیدان است اما باید آرمان شهدا با فعالیت های فرهنگی و همراهی و همکاری سایر نهادهای نظام در اولویت قرار بگیرد.

قاضی زاده گفت: عشق به امام حسین(ع) و فرهنگ حسینی عالم گیر خواهد شد و وظیفه اصلی ما این است که این عشق را عالم گیر کنیم.

او افزود: امام حسین(ع)، اوج فرهنگ ایثار و شهادت است.

او گفت: وظیفه اصلی بنیاد شهید این است که پرچم اباعبدالله (ع) را بالا نگهدارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خطاب به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران، گفت: دعا کنید برای ما که عنایت اهل بیت به ما باشد تا بتوانیم گره هایی که وجود دارد را از بین ببریم.

او افزود: سی و هفت دستگاه فرهنگی رسمی فعال در سراسر کشور داریم و ترویج فرهنگ دینی ما وظیفه همه این دستگاه ها است.

قاضی زاده هاشمی گفت: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ریاست جمهور طی ده سال اخیر تنها یک جلسه آن هم باحضور معاون اول تشکیل داده است این درحالی است که باید هرفصل یک جلسه تشکیل می شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.