همزمان با هفته بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان همدان به صدا در آمد.

از هشتم آبان روز شهادت شهید فهمیده تا روز ۱۳ آبان شهادت دانش آموزان در دانشگاه تهران، هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.

امروز در مدرسه ریحانه النبی همدان زنگ استکبار ستیزی با دستان دختر شهید مرادی که در سانحه تیراندازی حرم شاهچراغ شیراز به شهادت رسیده است به صدا در آمد و فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مدارس طنین انداز شد.

مدیر کل آموزش و پروش استان همدان گفت: زنگ استکبار ستیزی امروز همزمان در همه مدارس استان به صدا در آمد و این زنگ با هدف معرفی نقش دانش آموزان در جریان انقلاب اسلامی تا امروز است.

محمود نقوی افزود: تربیت دانش آموزان انقلابی و در سند بنیادین آموزش و پرورش و همراهی آن‌ها در پیشبرد کشور پاسخی به تحریکات دشمنان به خصوص در نسل دانش آموزان به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان هم گفت: امسال ۵۷ هزار دانش آموزبسیجی استان همدان در فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی را در مدارس بر عهده دارند و در این هفته پویش هم کلاسی من را برگزار می‌کنند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی را برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری و توزیع می‌کنند.

به گفته میلاد مرادی در این هفته گلباران مزار شهدا، دیدار باخانواده‌های شهدا، راویان پیشرفت و دانش آموزی و برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را بعد از نماز جمعه خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.