اختتامیه رویداد توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری با حضور اندیشمندان و مهندسان حوزه علم و فناوری در قزوین برگزار شد .

 اختتامیه رویداد تانا (توسعه ارتقای زیست بوم نوآوری)  در محل پارک علم وآیین اختتامیه رویداد توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری فناوری استان برگزار شد .

رئیس پارک علم و فناوری استان در این مراسم گفت: این همایش با هدف رفع نیاز‌های فناورانه استان در حوزه کشاورزی، حوزه شوینده و مواد شیمیایی، صنایع خلاق، پردازش تصویر و اتوماسیون، اولویت‌های پژوهشی و حوزه لوازم خانگی برگزار می‌شود.

احمدی افزود: در راستای تحقق شعار سال و تولید دانش‌بنیان ۱۳۰ نیاز فناورانه استان قزوین در حوزه صنعت، کشاورزی و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان دستگاه‌های اجرایی توسط پارک علم و فناوری احصا شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸۰ نیاز فناورانه مربوط به فعالیت‌های بخش خصوصی هستند که شامل ۳۰ نیاز فناورانه در بخش اتوماسیون و پردازش تصویری، ۱۵ نیاز فناورانه در حوزه کشاورزی، ۱۵ نیاز در بخش صنایع شوینده و شیمیایی و ۲۰ نیاز فناورانه در تولید قطعات خودرو هستند.

احمدی همچنین از شناسایی ۵۰ نیاز فناورانه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: دستگاه‌های دولتی نظیر سازمان استاندارد، شرکت آب و فاضلاب، شرکت سهامی آب منطقه‌ای، شیلات و شرکت توزیع نیروی برق ۵۰ اولویت‌های پژوهشی و فناورانه خود را مطرح کردند که این نیاز‌ها بر اساس همین اولویت‌ها شناسایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.