اعتبارات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ قانون بودجه به ۱۲ دستگاه دولتی و حاکمیتی استان قزوین اختصاص یافته که در این میان سهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیشتر از سایر دستگاه‌ها است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: ستادمشخص شدن سهم ۱۲ دستگاه در استان قزوین از اعتبارات تبصره ۱۶ اجرایی فرمان امام (ره) با جذب ۳۰۰ میلیارد تومان یعنی حدود ۲۰.۳ درصد از اعتبارات تبصره ۱۶ دستگاه اول استان قزوین در جذب این اعتبارات محسوب می‌شود. بعد از این دستگاه سازمان بسیج سازندگی با جذب ۱۵ درصد اعتبارات دومین دستگاه استان در جذب این اعتبارات در سال ۱۴۰۱ به شمار می‌آید.

رحمانی با ذکر اینکه حدود ۱۳ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قرار گرفته است، گفت: این دستگاه با جذب ۱۹۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سومین دستگاه استان قزوین در جذب اعتبارات تبصره ۱۶ به حساب می‌آید و بعد از این دستگاه هم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد که ۱۰ درصد این اعتبارات یعنی ۱۴۸ میلیارد تومان بودجه جذب کرده است.

وی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۶ به بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: بنابراین حدود ۶.۸ درصد اعتبارات به این دستگاه حاکمیتی رسیده است که اعتبارات تبصره ۱۶ این نهاد و ستاد اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی هزینه خواهد شد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین با بیان اینکه ۷ دستگاه استانی مجموعاً ۳۵ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ را به خود اختصاص دادند، گفت: استانداری، سازمان صمت، اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری، ارتش، پارک علم و فناوری، بنیاد شهید و کمیته امداد دستگاه‌هایی هستند که در مجموع ۵۱۸ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۶ در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.
رحمانی ادامه داد: این ۷ دستگاه هر کدام به طور جداگانه ۵ درصد یا ۷۴ میلیارد تومان از اعتبارات یادشده را به خود اختصاص می‌دهند و سهم همه آن‌ها از این اعتبارات هم مساوی است.

۱۴۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ در اختیار استان قزوین قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار