رئیس نظام‌‌ پزشکی استان همدان گفت: باتوجه به اینکه در اوج شیوع  آنفلوانزا هستیم کمبود دارو آنتی بیوتیک ایجاد مشکل برای پزشکان و بیماران شده است.

علیرضا مدرکیان با اشاره به اینکه بنا بر گفته معاون غذا و دارو همدان با توزیع دارو در داروخانه‌ها هفته آینده مشکل کمبود آنتی بیوتیک در همدان برطرف می‌شودگفت: اکنون با مشکل کمبود برخی اقلام دارویی از جماه آنتی بیوتیک مواجه هستیم.

او با بیان اینکه چون کمبود دارو داریم نمی‌توان به پزشکان تکلیف کرد که آنتی‌بیوتیک تجویز نکنندگفت: امسال دستورالعمل نحوه درمان و پیشگیری از آنفلوانزا در مراحل مختلف بیماری تدوین و ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: قطعی اینترنت و سامانه، مشکل در ورود به سامانه نسخه نویسی، در ثبت داروها، عدم یکسان‌سازی پروفایل‌های مربوط به بیمه‌ها، سبب ایجاد دردسرهایی برای پزشکان شده است.

او با تاکید بر اینکه سامانه‌ها جوابگو و مناسب اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک نیست گفت: نزدیک به دو سال از اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی می‌گذرد اما مشکلات آن همچنان پابرجاست.

مدرکیان  با بیان اینکه هر روز نحوه ورود به سامانه را تغییر می‌دهند که کار را سخت می‌کندگفت: همه این‌ها سبب ایجاد وقفه در خدمات‌رسانی به بیماران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.