فرماندار شادگان، گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شادگان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

صالح زاده گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر شادگان در روز جمعه ۱۳ آبان از ساعت ۹/۳۰ صبح با حضور در میدان امام خمینی (ره) آغاز و پس از طی نمودن مسیر خیابان امام (ره) سپس در مسجد حضرت امیر (ع) با انجام مراسم ویژه این روز و قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی خاتمه می‌یابد.

او می‌گوید: دشمنان نظام هیچ وقت برای ضربه زدن به ایران اسلامی از فتنه انگیزی دست بر نمی‌دارند الحمدلله با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت و هوشیاری بالایی مردم این فتنه‌ها خنثی شده است.

فرماندار شادگان می گوید: همه ما موظف هستیم با تدابیر خلاقانه و عملکرد خوب کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف برجسته شود تا توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

او با دعوت بر حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: قطعاً مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد.

فرماندار شادگان می‌گوید: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی‌های لازم جهت مشارکت پر شور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سطح شهرستان فراهم نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.