یادواره شهید آرشام سرایداران در شیراز برگزار شد + تصاویر

یادواره شهید دانش‌آموز آرشام سرایداران از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در دبستان محل تحصیلش در شیراز برگزار شد.

یادواره شهید دانش‌آموز آرشام سرایداران از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امروز، ۸ آبان‌ماه در دبستان شهدای شوش ناحیه ۳ شیراز، محل تحصیلش برگزار شد.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: امروز ما پیشرفته‎ترین تجهیزات نظامی را داریم این در حالی است که قبل از انقلاب مواد غذایی هم به قدر کافی تولید نمی‌کردیم.

او با بیان اینکه همه فتنه‌ها و حوادث ناگوار در جهان به آمریکا برمی‌گردد، افزود: امروز ما پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را داریم این در حالی است که قبل از انقلاب مواد غذایی هم به قدر کافی تولید نمی‌کردیم.

معاون پرورشی و فرهنگی گفت: آمریکا و نوچه‌هایش نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم لذا با انجام عملیات تروریستی سعی در توقف قطار پیشرفت ایران را دارد.

یادآور می‌شود، در این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوعی، یاد و خاطر ۱۵ شهید حمله تروریستی گروه تکفیری داعش، به ویژه یاد و خاطر سه شهید دانش‌آموز و همچنین سالروز شهادت حسین فهمیده گرامی داشته شد و در پایان نیز کلاس درس محل تحصیل این دانش‌آموز گلباران شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ظهور نزدیک است
۰۶:۲۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
روحش شاد. مرگ بر آمریکا مرگ بر وهابیت مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
زهره امان زاده
۰۳:۲۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
قلبم تیکه تیکه میشه وقتی چشمای پراز امید به آینده آرشامو میبینم خدا مسببین این جنایت وبه سزای عملشون برسونه که این همه امید و آرزو رو بردن زیر خروارها خاک واقعا جیگرم میسوزه با دیدن عکسش بمیرم برات عزیزدلم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۱:۵۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
الهی بمیرم.قلبم تیکه تیکه شده
آخرین اخبار