رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: افرادی که جرائمی مرتکب شدند، پرونده‌هایشان تشکیل و به کمیته انضباطی خواهد رفت و با توجه به قانون ابلاغی جدید، تا زمان تشکیل پرونده ممنوع‌الورود می‌شوند.

سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی درباره شایعه مطرح شده مبنی بر اخراج تعدادی از دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار داشت: اخراج دانشجوی متهم به مرتکب جرم یا جرایم نیازمند طی کردن مراحلی در کمیته انضباطی است، یعنی لازم است تشکیل پرونده و طی کردن مراحل آن طبق شیوه‌نامه مصوب صورت بگیرد و تاکنون حکم اخراج برای دانشجویی صادر نشده است.

او با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان تا تعیین وضعیت پرونده کمیته انضباطی و صدور احکام قطعی برای این افراد ممنوع‌الورود شده‌اند، افزود: افرادی که جرائمی مرتکب شدند، پرونده‌هایشان تشکیل و به کمیته انضباطی خواهد رفت و با توجه به قانون ابلاغی جدید، تا زمان تشکیل پرونده ممنوع‌الورود می‌شوند.

میبدی با بیان اینکه تا به الان یک مورد دانشجوی تعلیقی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی پرونده در دست بررسی است و مطمئناً تخطی از قوانین در دانشگاه موجب صدور احکام خاص مرتبط با نوع جرم منتسب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.