دبیر کل اتحادیه عرب خواستار اقدام جمعی برای پایان دادن به بحران‌های سوریه، لیبی و یمن شد.

احمد ابوالغیط، دبیر کل اتحادیه عرب اقدام جمعی برای پایان دادن به بحران‌های سوریه، لیبی و یمن را خواستار شد.

دبیر کل اتحادیه عرب با تاکید بر اینکه کشور‌های عربی باید مواضع محکمی در برابر مسائل بین المللی اتخاذ کنند، اقدام جمعی برای پایان دادن به بحران‌های سوریه، لیبی و یمن را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری النشره، احمد ابوالغیط در نشست شورای وزرای خارجه کشور‌های عربی گفت: شرایط فعلی جهان ایجاب می‌کند کشور‌های عربی مواضع محکمی اتخاذ کنند. باید بحران‌ها جایگاه مهمی در برنامه کار اجلاس این اتحادیه داشته باشد و بحران غذا اولویت مهمی است. بدون مبالغه بگویم اوضاع در فلسطین در آستانه انفجار است.

این در حالی است که با تشدید تنش‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن، شورای امنیت سازمان ملل جمعه شب جلسه رسمی در این باره تشکیل داد. 

«ماجد عبدالفتاح عبدالعزیز» ناظر دائم اتحادیه عرب در سازمان ملل در نشست جمعه شب شورای امنیت برای بررسی تحولات خاورمیانه (فلسطین) گفت: اتحادیه عرب بازنگری شورای امنیت در نحوه رفتار با مسئله فلسطین را ضروری می‌داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آفرین بابا ای ولا از این تصمیم ها بگیرید قدمهای بزرگ بردارید خودتان را دست کم نگیرید - واقعا باید اقدام جمعی صورت بگیرد متحد باشید ای کشورهای اسلامی ...
آخرین اخبار