جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کشتارگاه‌های شهرستان اشتهارد توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سارقان در گروه‌های ۵ و شش نفره با شیوه تخریب قفل وارده کشتارگاه‌ها می شوند و اقدام به سرقت تجهیزات اماکن از جمله دینام‌های گران قیمت، ضایعات آهن و .. می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از اعضای این باند شدند و با هماهنگی مقام قضایی هر ۳ آن‌ها شامل ۲ مرد و یک زن را دستگیر کردند.

او می گوید: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی به ویژه کشتارگاه‌های اشتهارد با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری سایر اعضای این باند توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: ۳ مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده در ماهدشت کرج دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعدادی از اموال مالباختگان کشف شد.

او در پایان از تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خبرداد و می گوید: تجهیز اماکن خصوصی به دوربین و نگهبان می‌تواند از رسیدن سارقان به اهداف شان پیشگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.