رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: در ۷ ماهه گذشته ۸۳ هزار و ۵۲۲ برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

بهرام خیاوی با بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و ۲۱۷ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است افزود: ۳۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از محور ارجستان با اشاره به اینکه ۲۱ شرکت مسافربری در این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند تصریح کرد:۵۳۳ هزارو ۱۴۴ نفر مسافر نیز در ۷ ماهه گذشته از شهرستان اردبیل جابجا شده اند.

خیاوی می‌گوید: این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۸۸ هزار و ۴۵۳ سفر انجام شده است.

او با هدف صیانت و حفاظت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم، در ۷ ماهه گذشته از شناسایی و قلع و قمع ۱۷۸ مورد ساخت وساز غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبرداد و بیان کرد:با حضور ۳۳۰ مورد گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۳۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، با اخذ دستور قضایی ۲۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع و قمع و تخریب، ۹۴ مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و قلع و قمع شده، برای ۷۲ نفر از متخلفان و متجاوزان توقف کار و اخطار ابلاغ شده و همچنین از ۲۸ مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در ۷ ماهه گذشته رفع افتادگی ۲۵۴ کیلومتر از شانه راه را در شهرستان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت راهداران ۱۳ مورد از رمپ‌های ورودی و خروجی را ایمن سازی و ۳۵ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز را انسداد کرده اند.

خیاوی ایجاد ۲۶ عدد سرعتکاه آسفالتی، اصلاح و رنگ آمیزی ۴۹۰ عدد از سرعت کاه آسفالتی، تعمیر ۹۲۶ شاخه گاردریل‌های آسیب دیده، تهیه و نصب ۲ عدد چراغ‌های چشمک زن، ایجاد روشنایی نقطه‌ای در یک محل، پاکسازی سطح جاده از آثار لاشه حیوانات به تعداد ۸۷۲ مورد و زهکشی و دریواسیون پل‌های بزرگ به حجم ۱۹۵ متر مکعب را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.