رئیس دامپزشکی شهرستان اشکذر گفت: کلاس آموزشی بیماری‌های مشترک انسان و دام برای افزایش آگاهی دامداران در روستای ابراهیم آباد برگزار شد.

جلال الدین شریعتمدار رئیس دامپزشکی شهرستان اشکذر گفت: کلاس آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک قابل انتقال از دام به انسان با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و با اعزام مدرس از شبکه دامپزشکی در محل حوزه بسیج روستای ابراهیم آباد برگزار شد.
او ادامه داد: هدف از برگزاری این کلاس افزایش آگاهی در خصوص نحوه انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، مقابله با هر گونه خسارت احتمالی و آشنایی بیشتر دامداران با وظایف سازمان دامپزشکی در زمینه پیشگیری از این بیماری‌ها است.

رئیس دامپزشکی شهرستان اشکذر بیان کرد: برای حفظ سلامت دام و افزایش بهره‌وری، استفاده از مدیریت نوین با نگاه مناسب به موضوع بهداشت، به میزان چشم گیری یاری رسان دامداران برای ایجاد جنبه‌های اقتصاد مقاومتی و یکی از محور‌های حائز اهمیت در بحث پدافند غیر عامل در حوزه بهداشت و حفظ سرمایه‌های دامی کشور است.

او گفت: دامداران باید به صورت فعال‌تر در خصوص انجام عملیات بهداشتی و مشارکت در انجام مطلوب طرح‌های واکسیناسیون اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.