فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: ترور کور دو جوان در آمل، برنامه‌ ضدانقلاب برای گرم نگه‌داشتن تنور اغتشاشات بوده است.

سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور کور دو جوان در آمل گفت: به نظر می‌رسد این حادثه یک ترور کور در راستای برنامه‌ریزی ضدانقلاب در قالب کشته سازی برای گرم نگه‌داشتن تنور اغتشاشات و آشوب در جامعه بوده است.

او افزود: جریان ضدانقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با ترور‌های کور و بی‌هدف امنیت جامعه را هدف بگیرد و حوادث ناگوار رخ داده در شیراز و آمل، شبیه ترور‌های کور منافقین در اوایل انقلاب است

فرمانده سپاه کربلا حفظ آرامش و امنیت مردم را خط قرمز سپاه و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دانست و ادامه داد: نمی‌گذاریم امنیت جامعه بازیچه دست برخی منافقین داخل و معاندین خارج نشین قرار گیرد و با کمک خود مردم، با قدرت جلوی برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه خواهیم ایستاد.

سردار سیاوش مسلمی با بیان اینکه اتفاقات این روز‌های ایران تداعی کننده سناریوی اجرا شده در سوریه است، گفت: نقش جریان‌های تجزیه طلب به همراه هدایت رسانه‌ای و سایبری از سوی کشور‌های غربی، فعال شدن توده‌های منافقین به شکل شبکه‌ای در کشور با هدف فرسایشی کردن اغتشاشات، اجرای عملیات‌های کور مسلحانه و عادی سازی ترور در سوریه به خوبی پیاده سازی شد و دشمن این کشور را وارد یک جنگ شهری خانمان سوز کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: ایران، سوریه نیست؛ زیرا رهبری شجاع، مردمی با بصیرت در کنار نیرو‌های مسلح هوشیار، اضلاع قدرت این کشور است و اجازه عرضه اندام را به دشمنان و براندازان نمی‌دهد.

سردار مسلمی ادامه داد: دشمن در محاسبات خود در شناخت مردم و جامعه اسلامی کاملا اشتباه کرده همانطور که در بیش از ۴ دهه عمر انقلاب با محاسبات غلط خود جز خفت و خواری و شکست چیزی عایدش نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار