خانواده دو شهیدی که دیشب در حادثه تروریستی آمل به شهادت رسیدند می‌گویند آن‌ها برای خرید دارو و رفتن به باشگاه از خانه بیرون رفته بودند.

امیر صدر نژاد دایی شهید هادی چاکسری، شهید حادثه تروریستی شب گذشته در آمل گفت: هادی، ۳۰ ساله و فوق‌لیسانس عمران و عضو فعال هیأت علی اصغر شهر آمل بود و در سی سال زندگی خود با یک نفر حتی درگیری لفظی هم نداشت

او می‌گوید: هادی دیشب به داروخانه رفته بود تا دارو بخرد که از پشت سر و ناجوانمردانه به او شلیک کردند

صدرنژاد گفت: دشمنان با این ترور کور و ناجوانمردانه می‌خواهند ناامنی به وجود بیاورند و این طور به جامعه جهانی القا کنند که در کشور امنیت وجود ندارد.

حسن فاضلی پدر شهید علی فاضلی نیز که دیشب هنگام تردد در خیایان امام خمینی (ره) آمل مورد اصابت گلوگه قرار گرفت و به شهادت رسید، نیز گفت: حسن برای رفتن به باشگاه ورزشی از خانه خارج شده بود

او افزود: بجز حسن دو پسر دیگر دارم، اما اگر صد فرزند داشته باشیم فدای سر علی اکبر امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری هستند

پدر شهید علی فاضلی ادامه داد: منافقین از هر دری می‌خواهند وارد شوند و انشالله بزودی از این مزدوران، انتقام گرفته می‌شود.

هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، از نیرو‌های بسیج مردمی، ساعت ۲۰ دیشب پنج شنبه در جریان یک حمله تروریستی در شهرآمل از پشت سر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.


بیشتر بخوانید:

آیین تشییع و تدفین این شهدا فردا شنبه هفتم آبان‌ماه ساعت ۱۵ از میدان قائم آمل تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج