حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: فتنه‌های اخیر از جمله حادثه شیراز نشان دهنده این است که دشمن از اقتدار و مقاومت نظام جمهوری اسلامی در هراس است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق گفت: جمهوری اسلامی ایران حول محور اسلام ناب محمدی، ثابت قدم حرکت می‌کند و این فتنه‌ها نشانه حقانیت نظام است.

او بیان داشت: دشمنان باور کرده اند که با وجود نظام جمهوری اسلامی، مرگ آن‌ها قطعی است و باید بدانند این نظام می‌ماند و قله‌های ترقی را طی می‌کند و یگانه نظام قدرت هستی، جمهوری اسلامی است.

سعادت‌فر ادامه داد: امروز در حال جنگ ترکیبی هستیم که حوزه اقتصادی، رسانه ای، فرهنگی و... را در بردارد و مهمترین هدف دشمن، مقابله کردن با روحیه پایداری و مقابله با مقاومت نظام جمهوری اسلامی است.

او اظهار کرد: فتنه‌ها ادامه دارد و هرچه به صبح ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، پیچیده‌تر می‌شوند و اگر امروز جامعه اسلامی ما در فتنه رسانه‌ای توانست فریب دشمن را تشخیص دهد، در آزمایش الهی موفق شده و این یعنی به صبح ظهور نزدیک می‌شویم.

خطیب جمعه بافق گفت: آزادی حقیقی به معنی رهایی از دست شیطان و وارد شدن به محدوده بندگی حضرت حق است و اگر انسانی اگر از محدوده اطلاعت پذیری خارج شد، به آزادی نمی‌رسد و به دام اسارت شیطان گرفتار می‌شود.

او افزود: بزرگترین خدمت بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، آن است که نعمت آزادی و رهایی از دست شیطان را به این کشور ارزانی داشت.

سعادت‌فر با اشاره به دوران پهلوی گفت: امام خمینی (ره) کشوری که دچار شهوت و اعتیاد و بخشی از درآمدش از تریاک و سیگار بود و کشوری که تنها در خیابان لاله زار تهرانش، حدود ۱۰۱ مشروب خانه بود، اما فقط یک کتابخانه وجود داشت، را به یک کشور مقاوم، مبارز و شهید پرور تبدیل کرد.

او تصریح کرد: مردم ما فساد پهلوی و اقتدار و عظمت نظام اسلامی و دفاع مقدس را درک کردند و برایشان بدیهی و آشکار بود، اما این بدیهی بودن عاملی برای غفلت از انتقال آن به نسل‌های بعدی شد.

سعادت‌فر گفت‌: امروز به برکت مدیریت انقلابی، ایران ششمین رتبه نظامی جهان، دهمین رتبه کشاورزی، سومین رتبه نانو تکنولوژی و... را دارد.

او افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی بیشترین نسبت تحصیل کننده زن به مرد را در دنیا دارد و جزو ۱۰ کشور جهان است که بیشترین آمار تحصیل کرده‌ها را دارد که این قدرت و عظمت، نظام را نشان می‌دهد.

عرض تسلیت برای حادثه حرم شاه چراغ، ویژگی‌های خانواده تراز انتظار و تأکید بر برخورد جدی قوه قضائیه با منافقان از جمله موضوعات دیگری بود که خطیب جمعه بافق در نماز جمعه این هفته بیان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.