عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ روستای کوهستانی بخش لاریجان آمل آغاز شد.

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت:کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به ۲ روستای لاسم و زیار در بخش لاریجان شهرستان آمل با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

او با بیان اینکه طی کمتر از یکسال گازرسانی به این ۲ روستا به بهره برداری خواهد رسید، افزود: یکهزار و ۱۰۰ خانوار این ۲ روستا از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

یحیی نژاد با توضیح این که ۴۵ کیلومتر شبکه گذاری باید در این طرح عملیاتی شود، گفت: از ۵۵ روستای بخش لاریجان واقع در جاده هراز آمل، شهر رینه و چهار روستای این بخش از نعمت گاز به روش سی ان جی برخوردارند و شبکه گذاری داخلی ۱۸ روستای این بخش کوهستانی نیز اجرا شده است.

او با بیان این نکته که در حال حاضر شبکه گاز به دورترین و صعب العبورترین نقاط استان رسیده است، افزود: اکنون عملیات گازرسانی ۱۵۰ روستای مناطق کوهستانی در حال اجراست و ۲۵۰ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی قرار دارند.

یحیی نژاد گفت: مازندران از سه نقطه به خط لوله گاز سراسری وصل می‌شود تا همه مناطق شهری و روستایی تحت پوشش کامل گازرسانی قرار بگیرند.

او با بیان اینکه شهر‌های کوهستانی گزنگ، کجور، پلور و بلده در مرحله گاز رسانی قرار دارند، افزود: طبق برنامه سه نقطه شامل اتصال خط لوله انتقال گاز از امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز، گدوک در محور فیروزکوه و سه هزار تنکابن از طریق محور الموت قزوین به شبکه گازرسانی استان متصل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.