اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان در سال زراعی جاری با حمایت همه جانبه و مشارکت صندوق بیمه محصولات کشاورزی، سازمان جهادکشاورزی و ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده است.

معاون خدمات بیمه مدیریت بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان درسال زراعی جاری با حمایت همه جانبه و مشارکت صندوق بیمه محصولات کشاورزی، سازمان جهادکشاورزی و ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده است گفت: در این طرح تمام محصولات زراعی دیمی به صورت ویژه زیرپوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

حمید رحیمی افزود: در بیمه محصولات کشاورزی بخشی از حق بیمه توسط دولت و بخشی توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در این طرح به منظور حمایت از کشاورز بخشی از سهم بیمه کشاورز توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

به گفته وی، در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها حق بیمه سهم بیمه‌گذاری به ازای هر هکتار ۵۰ هزار تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، تامین و پرداخت می‌شود و مابقی توسط کشاورز پرداخت می‌شود.

رحیمی اظهار داشت: برای بیمه گندم دیم سهم کشاورز در هر هکتار ۲۳۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت و مابقی توسط کشاورز پرداخت می‌شود.

وی افزود: در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها محصولات دیم از جمله گندم، جو، نخود وعد در استان زیرپوشش بمیه قرار خواهند گرفت و کشاورزان به منظور بیمه کردن دیمزار‌های خود باید به مدیریت و مراکز خدمات جهادکشاورزی مراجعه کنند و اطلاعات دیمزار‌های خود را ثبت و به شرکت خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی ارائه دهند، بیمه‌نامه محصول آن‌ها صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت باشگاه خبرنگاران جوان
من یک سوالی دارم لطفاً کمکم کنید بنده هم سه هکتار زمین دیم در همین طرح جهش تولید دیم زارها بیمه کردم اگر منم بخواهم از این تسهیلات 4درثدی استفاده کنم به کجا باید مراجعه کنم
آخرین اخبار