فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲۱ نفر از سرکرده‌های اصلی اغتشاشات دیشب در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع اغتشاش شب گذشته و توهین به مقدسات توسط افراد فریب خورده که از شبکه‌های معاند خارج از کشور دستورمی گرفتند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان در خیابان هراز شده بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی ۲۱ نفر از لیدر‌ها و سرکرده‌های اصلی این آشوب‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر منافق _مرگ بر تروریست _اینها فقط هدفشون اینه که ایران را مثل سوریه و عراق بکنن و ایران را هزار تکه /براشون هیچ چیز هم مهم نیست از خون کودک بگیر تا پیرمرد و جوان و زن و دختر _خدا لعنتشون کنه /انشالله همه این قاتلها هم دستگیر میشن و به سزای عملشون میرسن /تا کی باید با این قاتلین و مروجین بی بند و باری مدارا کرد ؟یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
بی شرفها از پشت زدن ، معلومه چه نامردهایی در بین مردم افتادن و مثل جنایات منافقین مردم را در خیابان ترور میکنند اینه حق طلبی ؟ کجا هستند علی دایی ها مه خبر موثق دارند کجا هستند سلبریتی هایی که اشک تمساح میریختند این افراد و جوانان انتظامی ایران که جانشان را برای امنیت گذاشتند جزو مردم نیستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
بموقع وقاطع عمل نکردن مسوولین درباره آشوبگران یعنی سهیم شدن در ریختن خون مردم
آخرین اخبار