حسین سبزواری گفت: برای اقدامات پیشگیرانه در مدیریت بحران اردکان نیازمند اعتبار هستیم.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست با مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: از حوزه بحران تاکنون اعتباری نداشته ایم، انتظار داریم این موضوع به صورت ویژه رسیدگی شود.

او اضافه کرد: وظیفه و تکلیف این است که بحران و حوادث را در شهرستان مدیریت کنیم.

فرماندار اردکان از راه اندازی اتاق بحران در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اتاق وضعیت بحران باید مجهز شود تا امدادرسانی و اطلاع رسانی دقیق و کامل صورت بگیرد.

سبزواری اظهار داشت: آمار دهی، مطالعه و برنامه ریزی در این حوزه ضروری و آنچه اهمیت دارد مدیریت یکپارچه و اقدام به موقع در هنگام بحران است.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اردکان در ادامه از پرسنل و مدیران دستگاه‌های این شهرستان در خصوص مدیریت سیل اخیر تقدیر و تشکر کرد و افزود: به قنوات، جاده‌ها و مسیر تردد مردم خساراتی وارد شد، ولی مردم و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی و صنایع، اوج همدلی را در حادثه سیل به نمایش گذاشتند.

فرماندار با اشاره به اینکه هنوز خرابی‌ها و خسارات سیل اخیر جبران نشده خواستار تامین اعتبار و بودجه لازم جهت بازسازی راه‌ها و قنوات شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهر‌های اردکان، عقدا، خرانق و احمدآباد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.