رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بجنورد نا آرامی‌های اخیر را نتیجه بی اعتنایی به حوزه فرهنگ دانست و خواستار توجه ویژه به جایگاه فرهنگ در کشور شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی، در دیدار با  نماِینده ولِی فقِیه در خراسان شمالی گفت:   ناآرامی‌های اخیری که در کشور رخ داد نتیجه بی‌اعتنایی به حوزه فرهنگی است و اگر اقدامات فرهنگی به خوبی و براساس نیاز جامعه انجام می‌شد، هرگز اینگونه اتفاقات در جامعه دینی و اسلامی مشاهده نمی‌شد.

او گفت: اگر اهتمام مضاعف به حوزه فرهنگی نداشته باشیم به طور قطع آسیب می‌خوریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: به طور قطع در مجموعه تبلیغات اسلامی تلاش می‌کنیم که اقدامات فرهنگی با جدیت و اثر بخشی بیشتر انجام شود.

نماینده ولِی فقیه در خراسان شمالی نیز در ادامه این دیدار با تأکِید براینکه مقام معظم رهبری چندین سال قبل از جنگ شناختی هشدار داده بودند، گفت: حرکت به سمت سخنان و هشدار‌های مقام معظم رهبری بسیار دیر انجام می‌شود و مقام معظم رهبری در دراز مدت مباحث فرهنگی و جنگ شناختی را مطرح کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: دفاتر نماِینده، ولی فقیه در استان‌ها یک قرارگاه فرهنگی محسوب می‌شود، قرارگاه فرهنگی نمی‌شود بدون یار و یاور باشد و مجموعه‌هایی مانند تبلیغات اسلامی بازوان قرارگاه فرهنگی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.