فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نظم و امنیت شمول گسترده‌ای دارد و در این میان نقش دانشجویان برجسته و مؤثر است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جلسه اردوی توجیهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان که در سالن جلسات کوثر ستاد فرماندهی برگزار شد گفت؛ نظم و امنیت شمول گسترده‌ای دارد و همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را دربرمی گیرد و در این میان نقش دانشجویان برجسته و مؤثر است.

سردار" احمد طاهری" بیان کرد؛ دانشجویان ذخیره انقلاب و قشر عظیمی از جامعه هستند که تعامل با آنان فرصت ارزنده و ثمربخش را برای جامعه به دنبال دارد.

وی افزود؛ در وضعیت کنونی کشور نقش اساتید و دانشجویان در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان بیش از پیش به چشم می‌خورد و هرچه تعهد و مسئولیت پذیری دانشجو بیشتر باشد زمینه رشد و شکوفایی و فراهم شدن امنیت اجتماعی بیشتر می‌شود.

سردار طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنان با راه اندازی جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی هستند و با توجه به اینکه جبهه اصلی جنگ نرم در داخل کشور فضای دانشگاه می‌باشد لذا نقش اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران جوان این جنگ نرم حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان گفت؛ علی رغم تلاش گروه‌های معاند برای برهم زدن وحدت در استان، ولی مردم شریف استان در کنار هم وحدت را به خوبی حفظ کردند و نظم و امنیت که شمول گسترده‌ای دارد در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بویژه دانشجویان را در بر می‌گیرد و از سویی همگان خواستار و نیازمند امنیت هستند و همه در برابر آن مسئولیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور است و با وجود دو کشور همسایه و بی ثبات، بحمدالله امنیت خوب و مطلوبی برخوردار می‌باشد، تصریح کرد؛ اساتید می‌توانند درک مناسب از وضعیت موجود را به دانشجویان خود منتقل و اتکا به بصیرت، ایمان و تقوای دینی و صیانت از بنیان‌های فکری و روحی را از الزامات مقابله با دشمن به آن‌ها معرفی کنند.

این مقام ارشد انتظامی با توجه به هوشیاری مردم و دانشجویان در خصوص موج سواری شبکه‌های معاند و تروریست‌های خاطر نشان کرد؛ دانشجویان نیز باید با افزایش بصیرت دینی و عملی و نفوذ در بدنه اجتماع با استفاده از تأثیرپذیری فرهنگی به دنبال خنثی سازی اثرات سوء تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی در تحولات اجتماعی باشند.

سردار طاهری در پایان به وضعیت مطلوب استان از نظر امنیتی اشاره کرد و گفت؛ بحمدالله وضعیت کل استان از نظر امنیتی مطلوب و در آرامش می‌باشد و با تحلیل آسیب‌های اجتماعی فراروی دانشجویان، راهکار‌های لازم را برای مقابله با این معضلات و آسیب ارائه نمود.

برچسب ها: اغتشاشات ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.