کلنگ زنی احداث راه روستای سرنی به صوغان با اعتبار ۱۸ و نیم میلیارد تومان در جنوب کرمان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از کلنگ زنی راه روستایی سرنی به صوغان با حضور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان خبر داد و گفت: محور توسعه هر منطقه راه است که نتیجه احداث راه‌های روستایی رونق بخشیدن به زندگی روستایی است.

وی گفت: طول پروژه احداث راه روستایی سرنی به صوغان ۸ کیلومتر و اعتبار آن ۱۸ و نیم میلیارد تومان است.

مجتبی محمودی در ادامه ضمن بازدید از محور فاریاب زهمکان گفت: ۶ کیلومتر از محور فاریاب به زهمکان آسفالت شده و ۴ کیلومتر آن نیز در حال انجام عملیات خاکبرداری، زیر سازی و تکمیل ابنیه فنی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های  استاندار کرمان در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار مبنی بر خدمت رسانی به روستا‌های کم برخوردار، کمتر توسعه یافته و تقویت اقتصاد کشاورزی منطقه عملیات مطالعه ادامه مسیر به طول ۱۸ کیلومتر انجام شده که به زودی با به مناقصه گذاشتن و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و با تکمیل این محور شهرستان فاریاب با اتصال به شهرستان ارزوییه از بن بست خارج خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در پایان همراهی و همدلی مسئولان برای توسعه منطقه را امری ضروری دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار