پروژه‌های آسفالت شهرستان راور با حضور زاهدی نماینده مردم راور و کرمان افتتاح شد.

صبح امروز با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اژدری فرماندار راور و جمعی از مسئولین پروژه آسفالت محور بیدوئیه، شاهزاده محمد و سیلابخور در بخش کوهساران راور به طول ۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

پروژه آسفالت معابر روستا‌های تقی آباد، جلال‌آباد، یوسف آباد و خورند در بخش مرکزی راور به طول ۳۵ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با همکاری دهیاری‌ها و بنیاد مسکن افتتاح شد.

روستای تقی اباد آسفالت معابر روستا به طول ۱۲ هزار متر مربع با هزینه بالغ بر سه ونیم میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن ودهیاری به بهره برداری رسیده است.

روستای جلال اباد اسفالت معابر روستا به طول ۱۲ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر سه ونیم میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن ودهیاری به بهره برداری رسیده است.

روستای یوسف اباد اسفالت معابر روستا به طول ۳ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر هشتصد میلیون تومان از اعتبارات بنیاد مسکن ودهیاری به بهره برداری رسیده است.

 روستای خورنداسفالت معابر روستا به طول هشت هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن ودهیاری به بهره برداری رسیده است.

همچنین از اول سال ۱۴۰۱ از اعتبارات مشارکتی با دهیاری وبنیاد مسکن حدود ۱۰۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر بیست وپنج میلیارد تومان در ۱۶ روستای شهرستان انجام شده است.

افتتاح پروژه آسفالت محورطاشک به تیران در بخش مرکزی راور پروژه آسفالت جاده روستایی طاشک_تیران در بخش مرکزی راور به طول ۳.۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار