وقتی فرح دایه مهربان‌تر از مادر می‌شود! +فیلم

در اغتشاشات اخیر می‌توان خاندان پهلوی را به عنوان یکی از لیدرهای اصلی نام برد. چرا که در پشت پرده، بخشی از این اتفاقات را کلید زدند و مدیریت کردند.

دشمنان مردم ایران به هر بهانه‌ای آتشی به پا می‌کنند تا انتقام ناکامی‌ها و شکست‌های خود را از ملت و پیشرفت کشور بگیرند. خاندان پهلوی هم یکی از همین شکست‌خورده‌هایی است که از سال ۵۷ کینه مردم را به دل می‌کشد و در هر فرصتی با کلید واژه «مردم» تلاش می‌کند ضربه‌ای به ایران وارد کند.

در اغتشاشات اخیر هم می‌توان خاندان پهلوی را به عنوان یکی از لیدر‌های اصلی نام برد. چرا که در پشت پرده، بخشی از این اتفاقات را کلید زدند و مدیریت کردند. تا آنجا که سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با عوامل اغتشاشات می‌گوید: «اگر به پشت صحنه پشتیبانی از اراذل و اوباشی که امنیت جامعه و بعضی از حاشیه شهر‌ها را به هم ریختند و برخی از اموال مردم را یا غارت کردند و یا به آتش کشیدند، نگاه کنیم نقش سلطنت‌طلبان و خاندان منحوس پهلوی و منافقان را می‌بینیم که به دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند.»‌

وقتی فرح دایه مهربان‌تر از مادر می‌شود! +فیلم

پشت پرده رابطه خاندان پهلوی با لیدر‌های اغتشاشات

یکی از لیدر‌ها و سرتیم داخلی سلطنت‌طلبان در اغتشاشات اخیر، در اعترافاتش می‌گوید در سال ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دستور داشته تا با استفاده از آموزش‌هایی که دیده دست به آشوب بزند و با ترغیب جوانان، ایران را ناامن کند! او می‌گوید: «یک فرد آلمانی و یک خبرنگار آمریکایی آموزش‌های لازم را به ما می‌دادند و می‌خواستند جریانات کوچک را تبدیل به اغتشاشات بزرگ کنیم. به دستور آن‌ها من در خانه چند کوکتل‌مولوتف آمده داشتم تا هر زمان نیاز شد از آن استفاده کنم. در اغتشاشات اخیر نیز رابط‌های ما با سلطنت‌طلبان برای تخریب اموال عمومی به ما آموزش‌های لازم را می‌دادند و می‌گفتند که از نیرو‌های امنیتی فیلم و گزارش بگیرید، حتی به دروغ تا دامنه اغتشاشات بیشتر شود.»‌

شما نمی‌خواهد دایه مهربان‌تر از مادر شوید خانم فرح!

فرح دیبا و رضا ربع پهلوی که خود آتش بیاران این معرکه بودند حالا در صحنه اغتشاشات نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی می‌کنند و به ظاهر دلسوز جوانان و دختران ایران شده‌اند. پس از فوت مهسا امینی فرح دیبا بیانیه را با عنوان «مرگ دلخراش ژینا امینی بدست رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی»‌منتشر کرد که در آن نوشته بود: «بار دیگر فرزندی از ایرانزمین به دست گزمه‌های حکومتی ضد ایرانی جان خود را از دست داد. من به عنوان یک مادر ایرانی این مصیبت بزرگ و دردناک را به مادر، پدر ژینا و بازماندگان او از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.»‌

وقتی فرح دایه مهربان‌تر از مادر می‌شود! +فیلم

خانم فرح دیبا اینکه شما و خاندان پهلوی در پیروی از اربابان انگلیسی و آمریکایی‌تان یدطولایی دارید و فوت یک دختر را دست‌مایه رسیدن به خواسته هایتان می‌کنید به کنار، اما مادر به اصطلاح دلسوز وطن! انگار کهولت سن موجب فراموشی‌تان شده و یادتان رفته آن همه زن و مرد بیگناهی که با بی‌رحمی به گلوله می‌بستید! آن همه دختران و پسران جوانی را که در خون خودشان غرق می‌کردید! مادر به اصطلاح دلسوز وطن جنایت‌های ساواک را یادتان می‌آید؟! زنانی که در این زندان‌ها به بدترین شکل شکنجه شدن چه! بگذارید من یادتان بیاورم.

ساواک هم حامی زنان و آزادی زن بود؟!

خانم دیبا تعجب می‌کنم از اینکه شما این‌قدر به ظاهر دلسوز، دل‌رحم و مدافع حقوق زنان هستید، اما هیچ‌وقت فریادتان برای آن بیش از ۸ هزار زندانی ساواک بلند نشد! برای آن ۵۱۷ زنی که به دست ماموران ساواک به بی‌رحم‌ترین شکل ممکن شکنجه می‌شدند و به شهادت می‌رسیدند. آن وقت که دختران ایران را با شلاق، شوک الکتریکی، ضربات کابل و آویزان کردن شکنجه می‌دادند و ناخن‌ها و دندان‌هایشان را می‌کشیدند چرا حس مادرانه‌تان گل نکرد؟! آن روز‌ها که دختران بی‌گناه زیر شکنجه ماموران آموزش دیده‌تان در اسرائیل به شهادت می‌رسیدند چرا زانوی غم بغل نمی‌گرفتید و به فکر هم وطنان‌تان نبودید! حتما آن موقع در گیر و دار این بودید که پیراهن انگلیسی‌تان را برای مهمانی شبانه‌تان بپوشید یا آن را که از پاریس به یادگار آورده بودید؟! ایران اگر دختری را از دست بدهد خود داغدارش خواهد بود شما نمی‌خواهد دایه مهربان‌تر از مادر شوید!

وقتی فرح دایه مهربان‌تر از مادر می‌شود! +فیلم

رضوانه را یادتان می‌آید!

رضوانه را یادتان می‌آید خانم دیبا همان دخترک ۱۳ ساله‌ای که کوچک‌ترین زندانی ساواک به حساب می‌آید. یادتان می‌آید ماموران وحشی ساواک چه بر سر این دختر ۱۳ ساله آوردند! اصلا این کودک کجا و ساواک کجا؟! «دستم را به زور گرفتند، سوزن‌های بلندی را به زیر ناخن هایم فرو کردند، سپس نوک انگشتانم را که سوزن زیرش بودند، توی دیوار کوبیدند. سوزن‌ها تا انتها در زیر ناخن‌ها نفود کرد. تمام تنم از درد تیر کشید. گاهی با باتوم برقی که شوک الکتریکی ایجاد می‌کند، به اعضای بدنم می‌زدند. گاهی کف پاهایم از شدت ضربات شلاق شدیدا ورم می‌کرد. سریع مامور شکنجه دست و پایم را باز می‌کرد و با شلاق دنبالم می‌افتاد که به دور بالکن دایره مانندی که با نرده آهنی پوشیده شده بود بدوم. گاهی هم پاهایم را به گیره‌هایی که به سقف وصل بود، می‌بستند و تا چند ساعت به حالت آویزان می‌ماند.» خانم دیبا، رضوانه دختر ایران نبود؟! این فقط بخشی از جنایات و شکنجه‌هایی است که در روز‌های اسارتش بر او گذشت! شما زنان را چنان شکنجه می‌کردید که مردان هم تحمل آن شکنجه‌ها را نداشتند. خجالت‌آور است با این همه جنایت باز دم از زن، زندگی و آزادی بزنید!

وقتی فرح دایه مهربان‌تر از مادر می‌شود! +فیلم

شکنجه‌گری خاندان پهلوی به روایت خبرنگار آمریکایی!

خبرنگار آمریکایی روایت می‌کند در ساواک دختری را به جرم داشتن یک کتاب زندانی کردند و برای ماه‌ها از او یک سوال تکراری پرسیده می‌شد «چه کسی این کتاب را به تو داده است؟!» حتی بعد از اینکه نام آن فرد را گفته او را صبح، ظهر و شب شکنجه کردند. شلاق زدند، مجبورش کردند با پا‌های زخمی بدود و از سقف آویزانش کردند و به او شوک الکتریکی دادند. وقتی خبرنگار از محمدرضا در رابطه با این شکنجه‌ها می‌پرسد او می‌گوید: «گاهی پلیس عصبانی می‌شود و کنترلش را از دست می‌دهد و بر سر بازداشتی صندلی خورد می‌کند یا به او مشت می‌زند. این رفتارها، رفتار‌های عادی انسانی است!» در جای دیگر که به محمدرضا می‌گوید ۵۸۱ نفر از کسانی که اعتراض داشتند را اعدام کردید پاسخ می‌دهد: «آن‌ها شایسته اعدام شدن بودند!» خانم فرح دیبا شما و خاندان پهلوی به خوبی «زن، زندگی، آزادی» را در زندان‌های ساواک تفسیر کردید!

گفتگوی خبرنگار آمریکایی با محمدرضا پهلوی

وقتی محمدرضا پهلوی زنان را تحقیر می‌کند!

محمدرضا پهلوی در یکی از مصاحبه‌هایش اظهار می‌کند که زنان هوش و توانایی برابری با مردان ندارند و تا به الان نتوانستند یک دانشمند درجه‌یک تولید کنند و یا حتی یک آشپز فوق‌العاده! وقتی خبرنگار از او درباره فرح می‌پرسد و می‌گوید: «آیا او از حرف‌های محمدرضا مستثنی است؟!» می‌گوید: «ترجیح می‌دهم جواب ندهم!» خانم دیبا خاندان پهلوی و محمدرضا شاه حتی برای شما که نائب‌السلطنه بودید به عنوان یک زن ارزش واقعی‌تان را قائل نبودند چه برسد برای زنان ایرانی! تعریف و ارزش زن در خاندان پهلوی همانی است که خبرنگار به نقل از محمدرضا بیان می‌کند: «زنان در زندگی یک مرد، باید بدانند چطور زیبا، سپاسگزار و زنانه باشند!» خانم دیبا پیشنهاد می‌کنم این‌بار فهرستی از زنان دانشمند، مخترع و قهرمان ایرانی را بر سر مزار همسرتان قرائت کنید تا بداند هوش چه دخترانی را تحقیر کرده است!

وقتی شعار برابری زنان در پهلوی فقط در شکنجه‌ها صدق کرد!

یکی ازشکنجه‌گران ساواک در اعترافاتش می‌گوید: «در ساواک فکر نمی‌کنم که تفاوتی بین زن و مرد قائل می‌شدند زن‌ها هم مثل مرد‌ها شکنجه می‌شدند. بعضی از بازجویان در مواقعی که از دستگاه شوک استفاده می‌کردند سیم‌های آن را به نقاط حساس بدن خانم‌ها وصل می‌کردند!»

خانم دیبا! شما و خاندان پهلوی به خوبی زن، زندگی، آزادی را برای دختران ایران معنا کردید! شما لطفا دایه مهربان‌تر از مادر نشوید و حرف از آزادی زنان و دختران ایران نزنید! دختران ایران هیچ‌وقت خیانت‌های شما و خاندان پهلوی را فراموش نکردند. خانم پهلوی زن زندگی آزادی زمانی تعبیر شد که انقلاب اسلامی زنان را از نگاه جنسی خاندان پهلوی و همسرتان نجات داد. تاریخ را بیاد بیاورید!

منبع: فارس

برچسب ها: فرح پهلوی ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۱:۰۱ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
ای لجن(فرح) چرا وقتی از ایران فرار کردی پشم گوسفند روی موهایت گذاشته بودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
الان عربا انقلاب نکردن و بساط شاهنشاهیشون به راست به کجا رسیدن و چی رو گرفتن ؟
اگه ما بدادشون نمیرسیدیم الان جزو ایالتای کشور اسرائیل بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ان شاالله آتش عذاب خدا به قبرشون بباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
این هنوز زنده است خرپیر
بدبخت ندیدی اربابتون مثل تفاله باهتون رفتار کرد این همه تحیر بستون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
فرح و پسرش باید اول ثابت کنن در این ۴۴ سالی که از ایران فرار کردن چیکار میکردن؟شغلشون چی بوده و منبع درامدشون کجاس بعد دلسوزی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خودتون رو ناراحت نکنید اونهایی که وطن پرستید
هنوز یه مشت اسکل هستند که پهلوی پهلوی میزنند
شاه وقتی چمدون بدست فرار کرد بردنش تو امریکا تو دیونه خونه بستری شد
حالا از چی پهلوی این جماعت طرفداری میکنند از حماقت شان
هست ولا غیر
در صمن در دوره پهلوی اول ودوم هم ایران تجزیه شد گفتم که بیشتر ببالید به خاندان خفت بار پهلوی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لعنت به فرح وخاندان پهلوی .کم بردید .الان دیگه چی از جون جوانان وطنم میخواهی بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
فقط همینمون کمه اشغالهارو تو کشور جمع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اونهای‌اونور‌اب‌هستن‌این‌جوانهای‌ایران‌میارن‌تو‌خیابان‌چرا‌خودشان‌نمیان‌خدااز‌اینها‌نگذره‌خدالعنت‌کنه‌این‌عوضیها‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لعنت به همه دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۰۹:۱۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آرزوی برگشتن به ایران رو همه اشون به گور خواهند برد.جنایتکارهای خائن وطن فروش و بی غیرت و بی .....
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۸:۳۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
زن زندگی عاضاتی=خوک بچه آتش. جشن فرهنگ و هنر شیراز ! اگر برهنگی و ولنگاری خوب است چرا محمد رضا پهلوی حکم اخراج فرخزاد را از دربار صادر میکند؟ ملکه مادر به پسرش محمدرضا پهلوی میگوید: همانطور که تو علم را برای خودت نگهداشته ای(تا دخترکان و زنان زیبا رو را برایت قوادی کند) من هم فرخزاد را برای خودم نگه میدارم تا برایم کوچه بازاری بخواند!!! خوب اگر برهنگی نسخه شفابخش زنان تحریم شده ی ایران است پس چرا خانم فرح (دیبا) فیلمهای روابط جنسی آزاد خودش را رو نمیکند؟ تا ما هم بفهمیم که او خودش از اول در دربار پهلوی با هر کس و ناکسی رابطه آزاد جنسی برقرار میکرده و همین رضا ربعی پسر جیمی کارتر بوده نه محمد رضا پهلوی؟ جمیله که بود و چه کرد؟ جمیله دختر جوانی بود که مادر بیماری داشت و برای بدست آوردن خرج بیماری مادرش به تهران سفر کرد که میگفتند در تهران صفور ها پول جارو و پارو میکنند. تا بیاید کسی را متقاعد کند که از او پولی برای مادرش ببرد او را در رقاص خانه های تهران به زور چک و سفته چهار میخ میکنند و از او سبک رقص جمیله را بنام خودش استخراج میکنند. آن روزها این لکاته دیبا کجا بود؟ فقط چند خیابان آن طرف تر زندگی میکرد ولی اصلا به نیازهای جمیله فکر نمیکرد. همین فرح دیبای لاشخور خانم عواملی را به اردوگاه اسرا میفرستاد تا برای سازمان منافقین عضو گیری کنند!!! به خودم بند کرده بودند که حکم اعدامت را حضرت امام راحل صادر کرده و اگر به ایران برگردی اعدام خواهی شد!!! فورا نامه دادم به مسئولین (حضرت امام راحل) کشور که فلان حکم را صادر کنید و در کمال تعجب دیدم که بیت معظم تایید کرده و همه را شوکه کرد !!! رفتم پیش حاج ممد. گفتم حاجی این سازمان از من چه میخواهد تا آزادم کند؟ حاجی گفت فلانی: باید چهار تا سر پاسدار را از تنشان جدا کنی و ببری سازمان تا به تو اجازه دهند تا در پادگان اشرف هوا خوری کنی!!! و ادامه ماجرا... !بعضی اوقات چهار ماه می گذشت و من با کسی یک تک کلمه حرف نمیزدم. سکوت مطلق. تنها و تنها حشیشی که من مفروق به آن تشبث کردم شخص آیت الله ابوترابی فرد بود که فورا اجابت نمود و دست نوازش او بر سرم کشیده شد. دل خون مرا او التیام بخشید. گاهی با خودم گفتم اگر نایب امام روح الله چنین بنده نواز است پس خودش دست و دلباز تر از فرستاده اش خواهد بود. و همه جار میزدند: اعدامی! حالا همان اعدامی قاب کم آورده تا احکام تقدیر را قاب بگیرد و به دیوار بیاویزد!!! اصلاچرا مسئولین ما از این خفافیش پهلوی نمی پرسید که چرا نور پهلوی را در فیلم های مستهجن نمیبینیم که همان نقشی را بازی کند که زنان و دختران ما را بدان تشویق و تهییج میکنند؟ اگر بی حجابی چیز خوبیست خودشان اول باید شلوارهایشان را در بیاورند و لخت در خیابانها خودشان را به هر کس و ناکسی عرضه کنند تا از آنها استفاده شود تا ما هم یاد بگیریم. گر تو (فرح) بهتر میتوانی بستان بزن تا ما هم یاد بگیریم. بیا وسط. مثل یک پسر شانزده ساله جنم ایرانی داشته باش. مرد این میدان تو هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
فرح دیگه نفس های آخرته، میری جهنم پیش شاه ملعون که منتظرت هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
پهلوی در چه فکریه ؟ ایران پر از بسیجیه ...... رجوی در چه فکریه ؟ ایران پر از سلیمانیه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
چند تا نوه دختر داری میگن همشون خرابن با سیاهپوستان ارتباط دارن عکساشون هم توی گوگل هست ، چرا گذاشتي فاسد شن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
میگم اگه محمدرضا پهلوی عرضه داشت چرا باباشو از موری نتونست بیرون بیاره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
عجوزه تو دیگه چی میگی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
شهبانوی خونخوار هنوز از خون جوانان وطن سیر نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آن شاالله خدا از عمر بدخواهان انقلاب وخصوصا فرح کم کنه وبه عمر آقا اضافه کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
فاسد تر از این خاندان وجود نداشت ببینید چه بر سر این مردم بیچاره اوردید که شعار بدن رضا شاه روحت شاد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
لعنت به این تفاله های پهلوی خبیث
Iran (Islamic Republic of)
راحیل
۱۵:۴۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
وااای چه دردناک خدا نابودشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
ممنونم yjc از این مطالب بیشتر منتشر کنید شاید عده ای بیدار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
متاسفم ...برای فرح .ایکاش زندگی عادی خودت را ادامه میدادی به پایان راهی وقتی نمانده...خودت و پسرت عقل از سر به در بردید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
پول ما انشاءالله ایزولافت بش به تنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
زنده باد جمهوری اسلامی ایران
درود بر رهبر عزیز تر از جانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این طایفه مزدور پهلوی در رذالت و وقاهت حد و حدودی نمی‌شناسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
وقاحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
سازمان منافقین هم از این عکس زیاد تو خارج از کشور
نشان دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
تمام امارهای زندانیان بالا جعلی هستتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
از همه جعلی تر تو و امثال تو هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اگر آمار ها جعلی است پس چرا شاه انکار نکرد و آن را عادی و لازم دانست؟ فیلم ها را دو باره نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۴:۵۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خدا از عمر من کم کنه و ب عمر شهبانو بیفزاید آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
البته یک آرزوی دیگری هم براتون داریم آن اینکه شما در آن دنیا هم همنشین باشید ان شاءالله با رضا خان و محمد رضا پهلوی و فرح دیبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
امیدواریم خداوند از عمر هر دوی شما و امثال شما کم کنه و عمرتان را به صفر برسونه و به عمر آیت الله خامنه ای (مدظله) بیفزاید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
من هم برای کم شدن عمرت دعا میکنم آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خدا هدایتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۱۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خدا از عمر توبزاره به عمر پدر و مادرت عزیز....
Iran (Islamic Republic of)
آتش
۱۶:۲۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
انشالله ولی از عمر هر دوتاتون کم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
الهی آمین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
انشاالله با شهربانو در دوزخ همنشین باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
الهی آمین
الهی باهاش محشور بشی خوبه؟!
قعر جهنم این بانوی دلسوزت را خواهید دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
چرا همه تخم مرغ هایت را در یک سبد می گذاری؟ برای بقیه اربابانت هم یک چیزی در نظر بگیر، وطن فروش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
که چی بشه ؟ اصلا از عمر تو چیزی مانده است؟ عمر شاه بانویت اضافه بشه که بیشتر به استخر مشترک برود و برای تو حباب سازی کند؟ این عفریته توده ای چه گلی به سر ایرانیان زده است؟ تشویق و ترغیب اغتشاش گران ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خدا شفات بده یکمی هم عقل بده بهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدا وکیلی خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این عکس ها که ظاهرا اعلام میشه اعدام شدند
حتما مسلحانه بوده وکمونیست بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
چون شما می فرمایید حتما چنان است اما این حتمیت را از کدام منبع موثق در آوردید؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۴:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اگه کامنت منو منتشر می‌کنید من جوابتون رو محکم بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
وای اگه جواب بدی چه اتفاقی خواهد افتاد، دنیا زیر و رو خواهد شد، مردک دیکتاتور طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
نه بابا , !؟ ترسیدیم....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آلبانی نشین وز وز نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
شاه انگلیسی بلده ! ایووول بابا ! پدر سوخته هلو هلو اوکی . دیس از ا بلکبورد ! افتاد ؟!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خودمونیم آخراشه خوب کاراتونو بکنید که باید کوله بار سفرو جمعو جور کنید و تشریف ببرید روسیه یا چمیدونم سوریه یا شایدم لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اتفاقا منتظریم ببینیم کی برای سوریه ثبت نام می کنند
Iran (Islamic Republic of)
به جیره خور اماراتی
۱۶:۲۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اگر داره به شما خیلی سخت میگذره چمدون هاتونو جمع کنید،هرجای دنیا که راهتون دادن،برید.
ما برای این مملکت خون جوانهامون رو دادیم ،پس به چهارها شعار تکرار و پوچ که از تو بالکان های خونه هاتون می‌دین ،این نظام سرنگون نمیشه!!!!
مملکت مارو امام زمان داره میچرخونه،وگرنه بعضی از مسئولان نالایق جمهوری اسلامی در خواب هم نمی‌دیدند که مملکت داری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
باز از شاه بهتره که خود آمریکا و اروپا هم راهش ندادند و کلی کاخ و ویلا با پول ملت جا گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
درود بر شهبانوی ایران زمین. مادری دلسوز و مهربان. دوستت دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
ان شاءالله به زودی سر قبرش در کنار شوهرش در مصر ادای احترام می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
الهی با هم محشور بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خاک بر سرت.پول های کشورت رو بردن دارن کیف و حال میکنن.تو داری براشون درود میفرستی! اینطور مواقع نمیگین اینا اختلاسگرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
فرح مادرته !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر هرزه فراری از ایران زمین , کنیز ..... آمریکائیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اینا به فکر مردم بودن یه چمدون از طلاهای که بردن رو برای بیمارانی که دارو هاشون تحریم خرج می کردن، تشنه حکومت هستن و گرنه کی به مردم اهمیت دادن؟!
Lithuania
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
جنگ جنگ تا پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این حرفها هیچ دردی از مردم رو دوا نمیکنه . به دنبال مطالبه از مسولین و انعکاس صدای مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مطالبه و انتقاد و اعتراض سازنده ; آری .... ولی اغتشاش و آشوبگری و خیانت ; نخیر .....
-
علی
۱۳:۵۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
جنایات این حکومت به مراتب بیشتر از زمان پهلوی است
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۳۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
یه کم مطالعه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اگر گیر ساواک زمان پهلوی میافتادی , از این حرفت پشیمون میشدی و دیگه زر نمیزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
عزت و افتخارش هم هزاران بار بیشتر است ، کافی است برگردی به دو ماه قبل این اغتشاشات که دسیسه بانیان داعش و طالبان می باشد ، امنیتی که در ایران بود در سطح جهان مثال زدنی بود و اگر چنین نمی کردند در زمانی نه چندان دور هم اقتصاد و هم آزادی ها و هم امپراطوری بی سابقه ایران ظهور می کرد نه خود باختگی و فروش ناموس در زمان پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خاندان پهلوی دارایی ایران را چاپیدن و بردن خارج دارن میخورن.هرچی هم میخورن تمام نمیشه.الهی فرح هم زودتر بره پیش ممدرضا توی جهنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
منفی ها خیلی زیاد شدند شما هم دیگه نمیتونید با این کارها وحرفها مردم را راضی کنید.اینقدر به مملکت گند زدید که شعار روحت شاد رضا شاه از دهان مردم بیرون امد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
نه از این خبرا نیست!!!
چون شما فقط به اطرافیان خودتون نگاه میکنید،اینطوری قضاوت میکنید!!!
اطرافیان شما همه سلطنت طلب هستند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۰۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
همیقد که شجاعت دارند و پیام مزخرف امثال شماها را چاپ میکنند نشانه اوج آزادیست بسوز که آتش فردا سوزانتر از امروزست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
همان چند تا آشوبگر که از طرف آمریکا برای ایجاد اغتشاش در ایران تربیت شدن شعار روحت شاد رضاشاه را گفتن.از طرف ما همه مردم را جمع نبند.ما همگی میگیم مرگ بر شاه.مرگ بر فرح.مرگ بر پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
قفنوس
۱۶:۳۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مردم نه برعنداز
مردم هیچ وقت طرفدار این سلطنت طلبان الدنگ و کومله ای های حرومی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خب الهی همه شون با رضاشاه محشور بشن. مشکلی هست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
منفی ها زیاد نشدند , بلکه خاندان پهلوی و اراجیف شماها ارزش پاسخگویی ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
دشمن در چه فکریه ..... ؟ ایران پر از بسیجی و سلیمانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
جهالت و وقاحت و حماقت که باهم قاطی بشه همین می شود که بگویید روحت شاد ابلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اونها که رضا خان روحت شاد میگفتند یه مشت اسکل به تمام معنا هستند از روی فشار نبوده
کی میخواین تموم کنید اینهمه مزخرف بافی ها رو
مگه کورید نمیبینید اینهمه اقتدار و توسعه و شکوه رو که ایران با ۳۰ملیون جمعیت زمان پهلوی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
وای از آن روزی که دادگاه عدل الهی در قیامت برگزار شود. وای از ظالمان از خدا بی خبر خاندان جنایتکار پهلوی. همانا جایگاه طاغوت ها ویل هست. ویل چاهی در جهنم هست که مخصوص طاغوتیان و جنایتکاران از خدا بی خبر می باشد.وای، وای از آن روز. چرا بعضی ها از خواب بیدار نمی شوند؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اون موقع که این همه خرج قصرت می کردی می خواستی دلسوزبودنتو نشون مردم بدی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این پیر زنه با اون پسر خول وچلش مواد میزنن ودر توهم بسر میبرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
یکی به این دختر خانمه بگه تاجی که رو سرت بود بردی انگلیس فروختی کو پولش ننه مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
لعنت بهتون که همیشه به دنبال تکه تکه کردن مردم ایران و ایران زمین بودید و خوش گذرانی خودتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این پیر زن آرزو برگشتن به ایرانو بگور می‌بره انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
انگلیسی صحبت کردنش ادم لذت میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
رزالت و خودباختگی یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آزادی مد نظر. در شعار _ زن زندگی آزادی _ همان است که در اشرف پهلوی دیدیم !!!!! در مورد آزادی اشرف پهلوی، در کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی نوشته ارتشبد حسین فردوست تحقیق کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
جماعت برعنداز و چه به مطالعه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
میگن در جهنم افعیهایی هستند که انسانها از ترسشون به مارها پناه میبرند چی خواستیم چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
هر کس در کنار سقوط شما قرار بگیرد از ماست حتی فرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
به گور میبری انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
ریگان و جرج بوش و ترامپ هم از حرف مفتها زیاد زر زر میکردند , اما الآن کجایند ؟ شما هم اینقدر از این قدها بزنید تا..... بشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
هر وقت اومدی اون جواهرات و پولایی که دزدیدی رو هم برگردون .
Georgia
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
انقلاب اسلامی ،اغتشاشات زمان خودش بود. همینطور که انقلاب ملی ایران اغتشاشات حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
همه عالم دنیا مقصرن // بجز مقامات محترم که به مشکلات مردم رسیدگی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
شاه میگه کشور پیشرفته چهار تا خیابون بالا شهر رو میگه ایران اون موقع از تهران بیرون میرفتی نه آب لوله کشی بود نه برق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
نه راه و نه بیمارستان و نه مدرسه و نه دانشگاه و نه ماشین آنچنانی و نه و نه و نه ، هرچی بود در تهران و چهار شهر بزرگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۱:۵۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
بچه اش کجا هستن این بدبخت رو ببرن خانه سالمندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
دوتا شون که خودکشی کردند،
اون دوتایی دیگه هم در پی عشق و حال و خرج کردن پولهای ما هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
حکومت داری فرصتی هست که یکبار دست می دهد .خاندان پهلوی مردود ی این میدان هستند ونه تجدیدی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۵۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
میگم این رضوانه چقدر خوشگله.خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خوشگل باشه خنده نداره؟ واقعا که!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
ایرانی جماعت خوشگل است اگر تحریم و قحطی دشمنان ایران اجازه بدهد
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۱۱:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر خاندان پهلوی همشان فاسد وکثافت بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این زن پیره دیگه نمیتونه حرف بزنه. دیگه نمیتونه خودشو جمع کنه. باید به فکر ایزی لایف باشه. اصلا نمیتونه با گوشی کار کنه که پیام داده. ولش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۱:۲۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
بی شرفا خدا نابودتون کنه. ان شاالله اون دنیا عذاب چندبرابر بهتون بده
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۱:۲۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
این خانواده دلسوز زنها بودند به همین خاطر دختران را میدزدیدند و در شهر نو ها اسکان میدادند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
دیگ به دیگ میگه روت سیاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
بنده خدا مقصر نيست، از كهولت سن الزايمرگرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
روحش در اسفل سافلین شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدا بر عذابش اضافه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اینا تو گذشته گیر کردند تویه بن بست تشریف دارن "گزمه" نداریم دیگه اون مال زمان قاجاره الآن نیروی انتظامی داریم، یکی بهش بگه اینارو
Portugal
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
واقعا اینا چقدر پرو هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۰:۴۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
هر زن شاغل دو خانواده متلاشی.
خانواده خودش و خانواده مردی که با اشتغال آن زن بیکار شد.
و شاید در موارد بسیاری سوم و ... خانواده های مردان همکار آن زن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
علی رضا عالی گفتی.منم همیشه میگم خانم ها نباید در اداره ها و بانک ها و پست های سیاسی شاغل بشن تا جای مردان را اشغال نکنن.خانمها فقط برن در کارهای پرستاری و معلمی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۸:۴۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
شماها از اون دست از آدمایی هستید که خانم ها رو فقط ب چشم نوکر می‌بینید
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۱:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
جناب قربانزاده اتفاقا برعکس سیاست اشتغال زنان، در راستای برده کشی کاری و جنسی از زن هست. و حفظ کرامت زن در وظایف زنانه و مادری اش هست. البته مشاغلی که با روحیه زن سازگاری داره مثل مشاغل خانگی و ... و مشاغل ضروری همانند علمی و طبابت زن برای زنان و ... مستثنا هست که باید با لحاظ شرایط زنان عملی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آمار ازدواج وطلاق گویای همه چیز هست کسی کاری به اینها نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

در فیلم های زمان پیروزی انقلاب ،
یک نفر بالای ماشین ایستاده ،
عکس شاه را از وسط پول پاره کرده ،
داد می زند :

شاه با زنش در رفت ،

خخخخخخخخخخخخخ

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
صددرصد الان مثله سگ پشیمان هست ه چرا این کار رو کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خداش بیامرزه فرماندار یکی شهرها شد که تصادف کرد و مُرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
چه عجب تو هم خاطره گوئی میکنی!
Iran (Islamic Republic of)
زن -زندگی-آزادی=فحشا و هر زگی
۱۰:۱۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
بیوه بدبخت ی کم عقل داشته باش برو به فکر گور و کفن باش نه هوای ملک و مملکت داری که ایران به آن دوران ننگین باز نخواهد گشت حیامندی و آبرو چیز کمی نیست اما هواپرتاب نمی دانند .
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۵۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
اینها اهل دوزخ هستن ومیخواهن یه عدّه دیگر از خدا بی خبر وهوا پرست وخدا ناشناس را با خودشون به درک واصل کنن وبه جهنم خدا ببرن......
آخرین اخبار