فیلم و سریال «آزادی» در سمنان تولید می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تولید فیلم و سریال «آزادی» به‌عنوان یکی از تکالیف قانونی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان انجام می‌شود.

ریواده،گفت: یکی از مهم‌ترین تکالیف شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه کردن فرهنگ ایثار، فداکاری و مقاومت در جامعه است و باید از زبان هنر از قبیل ساخت فیلم و سریال برای تحقق این مهم استفاده شود.

وی افزود: خروجی این جلسات باید در راستای توسعه و پیشرفت استان و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار و مقاومت به‌عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی جامعه امروز ما مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: تولید فیلم و سریال فاخر «آزادی» جزو تکالیف قانونی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان است.

ریواده تصریح کرد: شهیدان سرافراز استان سمنان که تا مرز قهرمانی و ارتقای جایگاه تیم فوتبال «آزادی» پیش رفتند و پس از آن به ضرورت زمان در جبهه‌های جنگ تحمیلی به دفاع از اصل نظام و انقلاب پرداختند، مفاخر و قهرمانان ورزشی کشور هستند که باید به نسل امروز جامعه شناسانده شوند.

وی گفت: اولویت ما در ساخت سریال آزادی، پرداخت جامع و دقیق به مفاهیم و ارزش‌های این مهم و سیره زندگی شهیدان والامقام این تیم در تراز یک اثر ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اقدامات در این حوزه با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی به‌منظور ساخت و تولید اثری فاخر طی برنامه زمان‌بندی دقیق صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.