مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: ۴۴ گلزار شهدای استان در سال ۱۴۰۰ ساماندهی شد و امید است امسال ساماندهی همه گلزار شهدای این استان تکمیل شود.

حسین شکرویان بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آعاز شد و تا کنون نتایج خوبی حاصل شد.

وی با بیان اینکه همه استان‌ها هر ماه موظف به خوداظهاری و ارائه گزارش عملکرد خود هستند گفت: استان سمنان عملکرد مرداد خود را به طور کامل ارائه داد و تا کنون هر ماه از نظر عملکرد جزو استان‌های برگزیده بود و تیر امسال ۹۰ درصد برنامه‌ها محقق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه در ماه گذشته ۱۰۰ برنامه فرهنگی انجام شد گفت: تالیف و تدوین ۲ کتاب، موشن گرافی خاطرات ۹۸ شهید تا پایان امسال در دست اقدام است.

شکرویان بیان کرد: بررسی و تایید ۱۰ فیلمنامه دریافت شده و پیگیری ساخت سریال تیم فوتبال آزادی با همکاری دستگاه‌های مرتبط نیز از جمله فعالیت‌های در دست اقدام است.

وی افزود: رونمایی از سه تندیس یادبود شهدا و جانبازان استان از جمله برنامه‌های امسال است که رونمایی از تندیس جانباز ۷۰ درصد سرتیپ خلبان یدالله عبدوس در ورودی شهر سمنان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور یکی از این سه برنامه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.