فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور قریب ۲۰ میلیون زائر در پیاده روی اربعین، گفت : این حضور دشمنان اسلام را ترسانده و آن‌ها را وادار به توطئه‌چینی دوباره برای ضربه‌زدن به اسلام کرده است.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (سوم آبان) در آیین تجلیل از موکبداران سلامت استان کرمانشاه، با بیان اینکه نگاه ما به حادثه عاشورا و اربعین بگونه‌ای است که گویی عاشورا همین امروز رخ داده و ما در سرزمین کربلا هستیم، گفت : این نگاه برای حفظ دین خدا ضرورت دارد، کما اینکه در روز عاشورا و در سرزمین کربلا هم اگر کسانی که باید از امام حسین (ع) و دین خدا حمایت کرده، به موقع وارد میدان مبارزه می‌شدند، شاید واقعه عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

ریحانی اضافه کرد: اگر این نگاه وجود نداشت که هر روز عاشورا و هرجا کربلا است، دشمنان از خیلی وقت پیش چراغ دین خدا را خاموش کرده بودند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باید بصیرت داشته باشیم، گفت: همیشه باید مراقب باشیم، چون دشمنان همواره در تلاشند تا دین خدا را از بین ببرند.

ریحانی با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر، اغتشاشگران خیلی زود و در همان روز اول ماهیت خود را نشان دادند، گفت: وقتی اغتشاشگران قرآن را پاره کرده و مسجد آتش زدند، ماهیتشان مشخص شد.

ریحانی اضافه کرد: این فتنه جدید هم به یاری خداوند و با بصیرت مردم در حال تمام شدن است.

وی با قدردانی از زحمات جامعه پزشکی استان در جریان پیاده روی اربعین، گفت: در بحث خدمات درمانی و بهداشتی اصلا مشکلی نداشتیم و امکانات درمانی استان بیش از نیاز جمعیت زوار اربعین بود که قابل ستایش است.

ریحانی خدمات رسانی به زوار اربعین را خدمت‌رسانی در راه زنده نگهداشتن دین خدا عنوان کرد و افزود: هرکس در این راه قدمی برداشته و برای حفظ دین تلاش کند، بی شک نزد خداوند تبارک و تعالی جایگاهی ویژه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور قریب ۲۰ میلیون زائر در پیاده روی اربعین، گفت: این حضور دشمنان اسلام را ترسانده و آن‌ها را وادار به توطئه‌چینی دوباره برای ضربه‌زدن به اسلام کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.