فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای منازل در یزد خبر داد.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل در یزد، ماموران پلیس آگاهی این استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات تخصصی انجام شده، عاملان این سرقت‌ها که پنج سارق حرفه‌ای بودند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه دستگیر شدند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت منزل به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

او تصریح کرد: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را سریع از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند که نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
قفل ضد دیلم روی هر دربی نصب کنید حتی درب چوبی دیگه دزد از اون درب نمیتونه وارد بشه ولی مردم که به خیال خودشون خیلی میدونن به این درهای فلزی اسباب بازی یا حفاظهای آکاردئونی اطمینان میکنند و فکر میکنند چون ساختار درب و حفاظشون فلزی هست دیگه دزدان نمیتونن وارد بشن در حالیکه دزدان اصلا به جنس درب نگاه هم نمیکنند وقتی میتوانند به راحتی قفلهای درب را با پیچگوشتی یا دیلم در چند ثانیه بدون هیچ صدایی تخریب کنند. پس یادآوری میکنیم که اصلا جنس درب و حفاظ نمیتونه جلوی ورود سارقین را بگیره بلکه فقط قفل باید ضد دیلم باشه که سارقین به هیچ روشی نتوانند وارد شوند و هر فروشنده ای هم مدعی شد که درب یا حفاظش ضد دیلم هستش ازش بخواید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت به شما بده که نتیجه را ببینید و فقط مواظب باشید با زبان بازی، ضمانت کیفیت کالا را به جای ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت به شما نندازن. پس فقط قفل ضد دیلم نصب کنید و در آرامش زندگی کنید