رییس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران گفت: هم‌اینک ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در دست ساخت است.

عبدالعلیم درازهی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است که می‌تواند مشمول تمامی اقشار جامعه فاقد مسکن شود، اظهارداشت: عملیات ساخت واحدهای مذکور در سالجاری آغاز شد و هم‌اینک از پیشرفت فیزیکی مطلوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران در افق چهار ساله، ۱۰۷ هکتار زمین در این شهرستان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران تاکید کرد: در این راستا تمامی متقاضیان واجد شرایط این شهرستان می‌توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۴۳۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام به نام‌نویسی در سامانه "ثمن" کرده‌اند که در مجموع ۶۴۴ نفر تاکنون تایید نهایی شدند.

درازهی افزود: از مجموع تایید شدگان این طرح در سیب و سوران ساخت واحدهای مسکونی ۳۳۶ نفراز ابتدای سالجاری آغاز شده و بقیه نیز در مرحله تخصیص به پروژه و افتتاح حساب قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار