هزار بسته نوشت افزار توسط شرکت نفت و گاز اروندان در مدارس محروم مناطق حوزه غرب کارون توزیع شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت تأمین نیاز‌های دانش آموزان مناطق کم برخوردار، گفت: شرکت نفت و گاز اروندان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات عام المنفعه خود، توجه ویژه‌ای در فراهم آوردن زمینه‌های مناسب تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم داشته که در این راستا در کنار ساخت و بازسازی چندین مدرسه روستایی و حمایت‌های انجام شده دیگر، هر ساله در ایام بازگشایی مدارس اقدام به توزیع بسته‌های نوشت افزار در حمایت از دانش آموزان این مناطق کرده است.

عذاری اهوازی می گوید: علی رغم همه کمبود‌ها وظیفه همه ما دمیدن روح امید و انگیزه به دانش آموزان این مناطق است چرا که با انگیزه و امید به آینده هر کدام می‌توانند سرنوشت درخشان برای خود و کشور رقم بزنند.

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این اقلام شامل ۳ هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر با همکاری و هماهنگی ادارات آموزش و پرورش مناطق مربوطه در مدارس محروم شهر‌های خرمشهر، دارخوین، سوسنگرد، هویزه، روستا‌های همجوار تاسیسات غرب کارون و بخش اسماعیلیه توزیع شد.

امید نصیری می گوید: با فروکش همه گیری کرونا و شروع تدریس حضوری مدارس، امید است بتوانیم با حمایت و توجه لازم به این عزیزان، نقش مؤثری در به ثمر رساندن اهداف آموزشی و تعلیم و تربیت داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.