۷۲۰ بسته تحصیلی به نیت ۷۲۰ شهید دانش آموز شهرستان دزفول در آیینی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در آیین توزیع این بسته‌های تحصیلی گفت: این بسته‌های تحصیلی در قالب یک رزمایش در هفته بسیج دانش آموزی از طریق مدارس، گروه‌های جهادی و بسیج بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شوند.

امیر ظاهرطحان می‌گوید: این بسته‌ها شامل کیف ونوشت افزار ویژه دانش آموزان ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم هستند که برای تهیه آن‌ها حدود پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

او با گرامیداشت ۲ هزار و ۶۰۰ شهید دفاع مقدس دزفول از جمله ۷۲۰ شهید دانش آموز و ۷۲ شهید فرهنگی ادامه داد: با توجه به اینکه بسته‌های ابتدایی و متوسطه متفاوت هستند ارزش ریالی هر بسته بین پنج تا هشت میلیون ریال است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با قدردانی از امام جمعه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای همکاری در تهیه این بسته‌های تحصیلی گفت: امسال با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها بیشتر باید به دانش آموزان نیازمند رسیدگی شود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه در آموزش وپرورش دزفول انجام شده است.

ظاهرطحان با اشاره به وجود ۸۰ هزار دانش آموز، چهار هزار و ۳۰۰ پرسنل فرهنگی و ۴۰۰ آموزشگاه در دزفول گفت: ۸۰ هزار دانش آموز دزفول به دلیل شرایط کرونایی ضعف مالی داشتند که برای کمک به آن‌ها مرحله اول رزمایش توزیع بسته‌های تحصیلی در سطح مدارس و مرحله دوم در سالن آموزش و پرورش دزفول برگزار شد.

او کار جهادی را لازمه توسعه کشور دانست و ادامه داد: یکی از دانش آموزان نیازمند دزفول که از بسته‌های معیشتی استفاده می‌کرد در کنکور امسال پزشکی دولتی تهران قبول شده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کسب رتبه اول نمره کتبی کشور توسط دبیرستان شاهد جساس دزفول گفت: محبوبه باهری از فرهنگیان دزفول رتبه نخست کشوری را در هجدهمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر در محور زیست شناسی کسب کرد.

امیر ظاهرطحان این موفقیت‌ها را خروجی شورای فرهنگ عمومی و تلاش پرنسل آموزش و پرورش دزفول دانست و ادامه داد: فرهنگیان دزفول با وجود تلاش‌های دشمن برای تزریق روحیه نا امیدی جامعه در سنگر تعلیم و تربیت سنگ تمام گذاشته‌اند.

او  با اشاره به ایجاد ۱۰ رشته جدید هنرستانی در دزفول گفت: امید است اشتغال شهرستان در سال‌های آینده ارتقا یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.