مدیرکل استاندارد قزوین گفت: هتل‌های قزوین با هدف تاکید بر رعایت ضوابط استاندارد در مکان‌های اقامتی مورد بازرسی کارشناسان این دستگاه قرار گرفت.

سیروس صارمی مدیرکل استاندارد قزوین گفت:  13 هتل قزوین با هدف تاکید بر رعایت ضوابط استاندارد در مکان‌های اقامتی مورد بازرسی کارشناسان این دستگاه قرار گرفت که براساس بررسی‌های انجام شده  ۶۸.۵ درصد از اماکن اقامتی بازرسی شده با استاندارد‌های تدوین شده در حوزه هتل ها، انطباق داشته و ۳۱.۵ درصد دیگر با استاندارد‌های موجود انطباق نداشتند.

این مسئول استاندارد یادآور شد: نواقص و ایرادات یافت شده در جریان این بازرسی ها، به مدیران هتل‌ها گوشزد شد.

مدیرکل استاندارد قزوین یادآور شد: براساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه استاندارد، امکان ارزیابی کارشناسان استاندارد از اماکن خدماتی به لحاظ رعایت موارد استانداردی که فعالیت آن‌ها در حوزه ایمنی و بهداشت و سلامت عمومی تاثیر گذار است، وجود دارد.

به گفته وی، نتایج حاصل از این ارزیابی و بازدید‌ها در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد قزوین با بیان اینکه رعایت استاندارد‌ها و ضرورت توجه به آن‌ها محدود به بخش تولید و کالا نبوده و امروزه در بخش خدمات نیز باید استاندارد‌ها رعایت شده و مورد توجه قرار بگیرند، اظهار داشت: بازرسی از واحد‌های خدماتی نظیر واحد‌های آموزشی نیز در دستور کار اداره کل استاندارد قزوین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.