مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با رویکرد حل مسائل در کوتاهترین زمان ممکن خواهیم کوشید در صدد حل مشکلات مردم بر آییم.

وحید شعبانی گفت: تمام تلاش ما در ستاد جمعیت هلال احمراستان توجه ویژه به صفوف مقدم خدمت رسانی در شهرستان هاست و با رویکرد حل مسائل در کوتاهترین زمان ممکن خواهیم کوشید در صدد حل مشکلات مردم بر آییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تشریح اقدامات اخیر جمعیت هلال احمر در سطح استان و کشور در زمینه تقویت توان لجستیکی و نیروی انسانی، می گوید: یکی از مباحثی که امروز گریبان گیر شعب است موضوع نوسازی ناوگان ترابری است که خوشبختانه با همراهی مجلس و دولت مردمی در آینده نزدیک شاهد ایجاد تحول در این امر خواهیم بود

به گفته او وظیفه ما پاسخگویی به موقع درحوادث و سوانح است بنابراین با همدلی وهمراهی مسئولان و دست اندرکاران استانی و حمایت مدیران ارشد در کشور پیگیر تکمیل پروژه‌های ساختمانی پایگاه‌های امدادی در سطح استان هستیم تا انشالله مردم عزیز از این نعمت برخوردار شوند.

علیرضا ورناصری گفت: جمعیت هلال احمر بواسطه ذات مقدسی که دارد پناه گاه روز سخت مردم است.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی و اندیکا می گوید: انتظار است با همراهی و پیگیری مجموعه مدیریتی جمعیت هلال احمر گام‌های خوبی برای رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنین در مناطق کمتر برخوردار برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار