دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی استان اصفهان گفت: هر شخصی که به پرچم کشور توهینی می‌کند، باید تاوان آن را پس بدهد چرا که پرچم متعلق به تک تک ایرانی‌ها و سرزمین‌مان است.

محسن عزتی، در واکنش به اغتشاشات اخیر کشور گفت: بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی مردم اجازه اعتراض و تجمع دارند، اما شیوه اعتراض و اینکه اعتراض به چه صورتی مطرح شود نیز موضوعی دارای اهمیت است.

او افزود: پرچم مقدس جمهوری اسلامی برای همه در اولویت است و اهمیت و احترام آن برای هر شخص با هر تفکر سیاسی مورد تأیید است و بعید می‌دانم یک ایرانی غیرت‌مند، دغدغه‌مند و دارای اعتراض به حق و قانونی قصد توهین به پرچم کشور خود را داشته باشد.

عزتی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر شاهد آتش زدن تصویر شهدا بودیم، عنوان کرد: افرادی که جان‌شان را در راه حفظ امنیت کشورشان فدا می‌کنند نه تنها برای ایرانیان بلکه برای هر شهروند متعهد دارای اهمیت است.

دبیر حزب هدا استان اصفهان با بیان اینکه این اهانت‌ها توسط اشخاصی صورت می‌گیرد که از جایی دیگر دستور می‌گیرند و اهداف دیگری دارند، گفت: مردم ایران مردمی هستند که به شهدا توهین نمی‌کنند و شهدا خط قرمز ما هستند؛ شهدا ارزشمندترین دارایی خود را برای کشور و امنیت دادند و این افراد مورد احترام بوده و هستند و در این مسیر با شخصی تعارفی نداریم.

او با تأکید برا اینکه افرادی که به مقدسات توهین می‌کنند مورد انتقاد جدی قرار دارند، خاطرنشان کرد: هر شخصی که به پرچم کشور توهینی می‌کند باید تاوان آن را بدهد، چون پرچم متعلق به تک تک ایرانی‌ها و سرزمین‌مان است و باید به آن احترام گذاشت و امیدوارم افرادی که فریب خوردند و یا از ناآگاهی چنین کاری کردند به خود بیایند و به این پرچم مقدس ارج بنهند.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.