فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در مراسمی با حضور حمید سجادی سالنی را افتتاح کرد که پیش از این یکبار به صورت نمادین افتتاح شده بود.

مراسم افتتاح کمپ تیم‌های ملی و مرکز استعدادیابی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی روز گذشته طی مراسمی رسمی با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و رؤسای بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در مجموعه ورزشی کبکانیان صورت گرفت.

این سالن در شرایطی روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد که در تاریخ ۳۰ خردادماه سال جاری یعنی ۴ ماه قبل، با حضور سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان به صورت نمادین  به افتتاح  رسیده بود.

 هفته تربیت بدنی یکی از دلایلی بود که این افتتاح دوباره و با حضور وزیر ورزش و جوانان وانجام شد البته در افتتاح قبلی وزیر ورزش حضور نداشت و شاید این پروسه به این دلیل تکرار شد.

انجمن MMA زیرنظر فدراسیون یوسف بهتری برای سازمان‌دهی بهتر و قانونی‌تر این ورزش زیرزمینی تشکیل شده و تاکنون یک رویداد قهرمانی کشور از سوی این نهاد برای این رشته به صورت قانونی برگزار شده است.

‌دعوای انجمن رسمی ورزش های رزمی و مورد تایید و وزارت ورزش با برخی انجمن مستقل کماکان ادامه دارد و وزیر ورزش در ادامه وزارت خود امیدوار است این رشته های ورزشی را به یک مدیریت واحد بسپارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
با تشکر از شفاف سازی.سالن جودو هم بازسازی شده و سالیان قبل افتتاح شده بود
آخرین اخبار