دبیرخانه دومین دوره جشنواره‌های شهد رسانه و قاب سبز از تمدید مهلت ارسال آثار متقاضی به دبیرخانه این رویداد تا دهم آبان‌ماه خبر داد.

باتوجه به درخواست‌ها و تماس‌های فراوان متقاضیان و طبق روال برای امکان حضور حداکثری شرکت‌کنندگان، دبیرخانه دومین دوره جشنواره‌های مطبوعاتی شهد رسانه»و عکس قاب سبز زمان ارسال آثار به این دوره از جشنواره را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه دهم آبان‌ماه تمدید کرد.

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، توسط هیئت‌های داوران، از منتخبین برای شرکت در مرحلۀ نهایی جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

ولید البوناصر مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: این جشنواره‌ها همزمان با جشنواره «شکرستان» در هفته پایانی آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

سال گذشته جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» و جشنواره عکس «قاب سبز» برای اولین بار در کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برگزار شد و امسال نیز دومین تجربه برگزاری این دو جشنواره رسانه‌ای است.

به گفته مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌هاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن کامل فراخوان در سایت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به آدرس (https://www.sugarcane.ir) مراجعه کنند

برچسب ها: قاب سبز ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.