تکمیل و بهره‌برداری از ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری نیازمند ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

علی شهریارپور رئیس سارمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با تعدادی از مدیران استان گفت: هم اکنون ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در این استان وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها نیازمند ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی تاکید کرد: امسال ۱۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و محرومیت‌زدایی به این استان ابلاغ شده که از این مبلغ تاکنون ۹۶۰ میلیارد ریال برابر ۶.۶۶ درصد تخصیص پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور، منابع ملی چهارمحال و بختیاری در امسال را ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: امسال دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار متوازن ملی برای استان تصویب شده که تاکنون یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

وی، مجموع اعتبارات ملی و توازن چهارمحال و بختیاری در امسال را ۱۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: از مجموع ۱۲۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان تاکنون ۱۰.۵ درصد تخصیص داده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اعتبارات عمومی استان را ۱۶ هزار میلیارد ریال در امسال دانست و اظهار داشت: از این مبلغ تاکنون ۱۵ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال ابلاغ شده است.

شهریارپور با اشاره به تصویب اجرای هشت طرح جمع‌آوری فاضلاب در استان تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها به چهار هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال نیاز دارد که از این مبلغ یک‌هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی، یک‌هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و یک‌هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب استان تامین و هزینه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
جاده ترانزیتی شمال استان را دو خطه مجزا و هر چه زودتر با تقسیم به چندین قطعه به بهره برداری برسانید خواهشا تا شمال استان ، شهرستان کوهرنگ به شهرستان اندیکا متصل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
برای تامین مالی طرح ها ، اوراق خزانه اسلامی بفروشید
آخرین اخبار