مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: کار استعدادیابی در میان مناطق محروم و در رشته‌های مختلف ورزشی آغاز شده است و ساماندهی آن با حمایت مالی سپاه و بسیج، انجام می‌شود.

ایوب مظفری مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش، دانش آموزان مستعدِ ساکن مناطق محروم، شناسایی و جذب باشگاه‌های ورزشی مقاومت وابسته به سپاه می‌شوند.

وی افزود: استعدادیابی ورزشکاران در رشته‌هایی مانند: کاراته، تیراندازی، تکواندو، ووشو، والیبال، جودو و فوتسال و در رده‌های سنی ۹ تا ۱۵ سال انجام می‌گیرد.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین ایلام ادامه داد: در کنار این طرح، مقوله استعدادسنجی از ورزشکاران کم بضاعتی که انفرادی در باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران مستعد در قالب باشگاه‌های مقاومت در مسابقات استانی شرکت می‌کنند و نفرات شاخص با عضویت در تیم مقاومت کشور وارد لیگ‌های برتر کشوری می‌شوند.

مظفری بیان کرد: این ورزشکاران از طریق سپاه و درآمد‌های خود باشگاه حمایت مالی می‌شوند و با عقد قراردادی بین سه تا پنج سال همکاری خواهند کرد.

وی مطرح کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ ورزشکار مستعد شناسایی شده که در رشته‌های مختلف ورزشی به عضویت باشگاه‌های مقاومت استان ایلام درآمده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.