شاه حسینی گفت: خیرین یزدی همکاری بسیار خوبی در بازسازی منازل سیل زده در استان و شهر یزد داشته اند.

محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه بررسی مسائل مربوط به ساخت منازل مسکونی خیری خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در شهر یزد با بیان اینکه خیرین یزدی در طول تاریخ همیشه زبانزد بوده اند، گفت: خیرین یزدی در فعالیت‌های خیرخواهانه سابقه دیرینه‌ای داشته و همیشه بخشی از مسائل و مشکلات جامعه با همراهی این افراد برطرف شده است.

او با اشاره به اقدامات کم نظیر خیرین یزدی در بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی استان افزود: این عزیزان بعد از وقوع سیل برای بازسازی منازل خسارت دیده به صورت داوطلبانه پیش قدم بوده و آمادگی کامل خود را برای کاهش آلام مردم اعلام کرده اند.

شاه حسینی خواستار همکاری همه دستگاه‌های ذیربط به منظور آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکونی در شهر یزد شد و تصریح کرد: ما دولتمردان وظیفه داریم تا مقدمات بازسازی منازل مسکونی را فراهم سازیم.

او در پایان به آغاز عملیات اجرایی اولین مرحله ساخت منازل مسکونی خیری در شهر یزد اشاره کرد و اظهار داشت: کلنگ ساخت ۲۰ منزل مسکونی برای خسارت دیدگان ناشی از سیل اخیر به همت خیرین، باحضور استاندار یزد و خیرین به زمین زده شد، که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی مابقی منازل مسکونی نیز آغاز گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار