استاندار خراسان رضوی گفت:مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌ شود.

یعقوبعلی نظری روز شنبه در جمع مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان رضوی افزود: تک تک مصوبات و جذب و هزینه‌کرد دقیق اعتبارات آن، برای خراسان رضوی مهم است و هر مصوبه در کاهش یک مشکل استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اعتبارات مربوط به تکمیل و ساخت مدارس در خراسان رضوی ادامه داد: با همراهی و مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اختصاص اعتبارات لازم باید مدارس یاد شده ، تکمیل و آماده خدمات آموزشی و پرورشی شود نه این که نیمه کاره رها شود.

استاندار خراسان رضوی مصوبه مربوط به بودجه احیا و احداث قناتها با مشارکت جهاد کشاورزی را نیز جزء مصوبات موثر سفر رئیس جمهور برشمرد و گفت: مساله آب در استان مهم است و اجرای مصوبه مزبور به کاهش مشکل کلی مردم کمک خواهد کرد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست با ارائه گزارشی در مورد پیشرفت ۱۲ مصوبه سفر رئیس جمهور در ارتباط با وظایف این ستاد گفت:  در خصوص برخی مصوبات، مانند تکمیل مدارس، اعتبار مصوبه افزایش یافته است.

فرج الله شوشتری، ساخت و تکمیل خانه های مربوط به خانواده های دارای ۲ معلول به بالا در استان، اهدای چندین دستگاه ویلچر به معلولان، حمایت از درمان زوج های نابارور مناطق محروم، غربالگری بینایی، اهدای عینک رایگان و تامین هزینه های درمان چشم کودکان محروم،کمک مالی برای ایجاد بازارچه های دائمی بانوان و اختصاص تسهیلات برای اشتغال خرد در مشهد را  به عنوان اقدامات دیگر ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در خراسان رضوی یاد کرد.

وی اضافه کرد: طی امسال و سال آینده در هماهنگی با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، چندین باب مدرسه استاندارد جایگزین مدارس کانکسی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.