هاشمی گفت: امسال باید یک رشته پرآوازه ورزشی در استان به‌عنوان مبنای ورزش قهرمانی انتخاب و برای میزبانی مسابقات و رشد و توسعه آن تلاش شود.

استاندار سمنان در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد:  مسؤولیت در حوزه ورزش پرمحتوا و از تنوع خاصی برخوردار است و نگاه و توجه ویژه به نشاط اجتماعی امر ضروری و ویژه است.

وی بیان کرد: طی ایام شیوع کرونا، یکی از اداراتی که بیشترین لطمه و خسارت را متحمل شد، اداره ورزش و جوانان بود.

هاشمی تصریح کرد: در زمینه توجه به ورزش روستایی و ایجاد خانه روستایی و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اقدامات خوبی در اداره کل کل ورزش و جوانان استان سمنان انجام شده است.

وی عنوان کرد: ما در حوزه ورزش قهرمانی، با توجه به ظرفیت‌های خوب موجود در استان سمنان می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

هاشمی گفت: ما در حوزه ازدواج جوانان دغدغه داریم و لازم است تا تمامی دستگاه‌ها و چهره‌های ذی‌نفوذ در این زمینه اقدام مؤثر به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: بسته‌های تشویقی در حوزه ازدواج جوانان فعال و تلاش شود تا آمار ازدواج افزایش و آمار طلاق کاهش یابد.

هاشمی با بیان اینکه جامعه ورزشی، جوان، پویا و پرانرژی است، افزود: نگاه دولت سیزدهم، توجه به روستا و حوزه روستایی است و باید تلاش شود تا تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه فعال شود و به‌هیچ‌وجه از روستا غافل نشویم.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ارتباط خود را با آموزش و پرورش توسعه دهد و در زمینه جذب و تربیت ورزشی دانش‌آموزان کوشش کند.

استاندار سمنان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان لیست پروژه‌های خود را برای دور دوم سفر ریاست جمهوری آماده و ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.