یادواره شهدا روستای مزرعه کلانتر از توابع بخش مرکزی در حسینیه حضرت ابوالفضل این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره چهار شهید روستای مزرعه کلانتر، آمرزیده شدن گناهان، پوشیدن جامه بهشتی، معطر شدن به عطر بهشت، مشاهده کردن منزل خود در بهشت و نگاه به وجه الله را از مقامات هفتگانه شهید خواند.

حجت الاسلام محمد اعرافی با استناد به آیات و روایات به انواع شهادت پرداخت و گفت: یکی از انواع شهادت، شهادت خاص است که انسان برای مبارزه با دشمن سلام بر می‌گیرد و درخط مقدم و درمعرکه با دشمن جهاد می‌کند و به شهادت می‌رسید.

او افزود: به برکت خون همه کسانی که پیرو راستین امام و سالار شهیدان بودند و در کارزار با دشمن از صدر تاکنون جان خود را تقدیم کردند انقلاب ما را حفظ کرده اند.

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: امروز به برکت خون شهداء و پایبندی مردم ما به دین، اسلام، تشیع و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به اقتداری رسیده ایم که دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران، این اقتدار را بر نمی‌تابند.

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به اغتشاشات اخیری که دشمنان داخلی و خارجی و معاندان و منافقان راه انداختند گفت: آن‌ها می‌خواهند فرهنگ اسلام و مقام شهید را در نظر مردم ایران کمرنگ کنند، اما کورخوانده اند؛ ملت ایران محکم و استوار پای دین و فرهنگ اسلامی ایستاده اند و به ندای رهبرشان گوش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.