مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۵۶ هزار خودرو سنگین در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

فریبرز کرمی، مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۱۵۶ هزار و ۲۸۱ خودرو سنگین در ۵ پایانه مرزی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲.۵ درصدی داشته است.

وی افزود: پایانه مرزی پرویزخان به عنوان بزرگ‌ترین شاهراه اقتصادی ایران به عراق است که بیشترین حجم صادرات کالا‌های غیرنفتی کشورمان از این گذرگاه بین‌المللی صادر می‌شود و بیشترین تردد ناوگان حمل و نقل کالا با تردد ۵۰ هزار و ۳۸۷ خودرو مربوط در این پایانه مرزی صورت گرفته است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در پایانه مرزی خسروی ۴۲ هزار و ۴۱۶ خودرو سنگین تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال با تردد ۲۸ هزار و ۸۳۹ خودرو سنگین شاهد افزایش ۴۷ درصدی هستیم.

وی تصریح کرد: تردد ثبت شده ناوگان سنگین در پایانه مرزی سومار ۲۷ هزار و ۷۴۰ دستگاه است که نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی افزایشی ۵.۵ برابری داشته است.

کرمی گفت: در پایانه مرزی شیخ صله ۲۲ هزار و ۱۰۰ تردد و در پایانه مرزی شوشمی ۱۳ هزار ۷۳۸ خودرو تردد کرده‌اند.

وی افزود: مجموع تردد ناوگان سنگین در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه بیش از ۱۵۶ هزار خودرو سنگین بوده که تناژ جابجا شده ۳ میلیون ۸۲ هزار تن است که نسبت به ۶ ماهه سال گذشته افزایشی ۲ درصدی داشت است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.