خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان در خطبه های نماز جمعه امروز به بیان مسائل روز و دیدگاه های خود پرداختند.

نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: دشمن به دنبال بدنبال جنگ نرم است و باید راهبرد‌های دشمن در جنگ نرم را بشناسیم.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: کنش‌گران ما در مقابل با جنگ نرم دشمن؛ دانشجویان، مربیان و معلمان هستند و نقش مهمی در این رابطه دارند.

 نماز جمعه پارسیان

امام جمعه پارسیان وحدت را مساله مهم مورد اتفاق عقلای دنیای اسلام دانست و گفت: برای عزت و رفع گرفتاری‌ها و معضلات دنیای اسلام وحدت یک ضرورت بسیار مهم است.

حجت الاسلام محمد بارانی گفت: متاسفانه فضای مناسب ورزشی برای ورزش بانوان در پارسیان مهیا نیست که باید مسئولان برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

 نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: دشمن در جنگ نرم با شیوه‌های گوناگون و پیچیده روی افکار و اندیشه‌های جوان و نوجوان کار می‌کند و آرام آرام کار خود را جلو می‌برد.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: نخبگان و دلسوزان باید با بصیرت افزایی و جهاد تبیین نقشه دشمن را خنثی کنند.

 نماز جمعه  جاسک

امام جمعه جاسک گفت: نخبگان دانشگاهی سرمایه‌های کشور ما هستند و در چهار دهه اخیر موجب آبروی ایران اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام عباس ذاکری گفت: امروز یکی از اهداف و توطئه‌های دشمن این است که نخبگان و جوانان ما را نسبت به آینده کشور ناامید کنند.

 نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه شهرستان خمیر گفت: مسئولان استان فریاد چندماهه جامعه کامیون دار را بشنوند.

حجت الاسلام شعیب صالحی گفت: جهاد تبیین همراه با علم و بصیرت متکی بر نظام اسلامی و امامین انقلاب در محیط واقعی و مجازی ضرورت اول همه دلسوزان جامعه است.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه سیریک گفت: مردم هرمزگان و شهرستان سیریک از کمبود و گرانی سیمان و شن و ماسه به شدت ناراضی هستند و سیمان را باید با قیمت بالا در بازار سیاه تهیه کنند.

حجت الاسلام محسن سالاری گفت: ما حجاب اجباری نداریم بلکه پوشش اجباری داریم و اگر خاکریز حجاب شکسته شود خاکریز بعدی نیز شکسته می‌شود.

نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم گفت: در کنار همدلی و اتحاد مردم و مسئولان، همه باید از برنامه‌های توسعه محور استاندار هرمزگان حمایت کنند تا مشکلات مردم حل شود.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمد سعید خطیبی، امام جمعه موقت اهل سنت قشم گفت: پایداری و ایستادگی برای دین و باوری که راه کمال و خوشبختی در آن نمایان است، باید تا سر حد جان باشد.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام فقیهی فر امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید یک جنبه عمومی پیدا کند و همه آحاد جامعه به صورت زبانی و ملایم این واجب را انجام دهند و این قانون مثل بقیه قوانین نظام اسلامی اجرا شود.

 نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: اگر نظام اسلامی از خطرات و اتفاقات با سربلندی گذر کرده، نتیجه توجه مردم به بیانات و فرامین، ولی فقیه بوده است.

حجت الاسلام مهدی دری با مقایسه شاخص‌های پیشرفت جامعه زنان کشور پس از انقلاب و مقایسه آن با پیش از انقلاب؛ نظام را بسترساز پیشرفت زنان در ابعاد مختلف دانست.

 نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد گفت: دشمن در پی جذب جوانان و تخریب اذهان آنان است لذا باید هوشیار باشیم و حمایت از نخبگان و جوانان و میدان دادن به آن‌ها از دغددغه اصلی مسئولان باشد.

حجت السلام حسین غلامی گفت: سرمایه گذاران و کارآفرینان بشاگردی می‌توانند در ناحیه صنعتی بشاگرد با دریافت زمین، شرایط توسعه بشاگرد را رقم بزنند.

نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی گفت: مسئولان برای رفع مشکلات صیادان، مشکلات در پرداخت حقوق کارگران برق، کمبود آب در برخی نقاط جزیره، تعطیلی نانوایی بخاطر کمبود آرد و مشکل رفت و آمد لندینگ کرافت تلاش کنند.

حجت الاسلام پاک نژاد گفت: تفرقه یکی از علت‌های مشکلات و سختی‌های دنیای اسلام است و عادی سازی روابط برخی از کشور‌ها با رژیم جعلی صهیونیستی بزرگترین جنایت و خیانت است.

 نماز جمعه توکهور و هشتبندی

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: رهبر انقلاب فرمودند آن چیزی که باعث پیشرفت هر کشوری در زمینه‌های مختلف میشود وجود نخبگان متعهد دانشگاهی است که خوشبختانه در حوزه دانش بنیان شاهد پیشرفت و توانمندی در حوزه علمی و صنعتی کشور هستیم.

حجت الاسلام حسین جهانگیری گفت: ملت ایران امیدی به مذاکرات برجامی ندارند و مسیر پیشرفت خود را با ایستادگی طی می‌کنند.

 نماز جمعه هرمز

امام جمعه موقت هرمز گفت: دانشگاه، نخبگان و استعداد‌های برتر از مولفه‌های قدرت و ارکان پیشرفت یک کشور به شمار می‌روند.

حجت السلام اصغر لیاقت گفت: دشمن در تلاش است قشر جوان و نوجوان جامعه را به عنوان ثروت آینده این مملکت دچار انحطاط فکری کند و این قشر را در میدان مقابله با نظام قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.