امام جمعه رفسنجان گفت: امروز بیش از ۲۲ کشور دنیا متقاضی خرید پهپاد وتسلیحات نظامی از ایران هستند.

حجت الاسلام عکسری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امام راحل شهادت شهید مصطفی خمینی در اول آبان ۵۶ را لطف خفیف خداوند خواند و شهادت ایشان آغاز حرکت پیروزی انقلاب را رقم زد.

او افزود: ورزش یکی از ضرورت‌های زندگی است، اگر جامعه بخواهد سرپا باشد باید به ورزش اهمیت داد؛ مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود به ورزش اهمیت دادند.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: ورزش در جامعه ما دچار افراط و تفریط شده است، یک عده‌ای ورزش را بازی می‌دانند و عده‌ای آن را ارزش می‌دانند باید به جایگاه اصلی ورزش توجه کرد و مسئولین به ورزش به عنوان ضرورت زندگی نگاه کنند، بی توجهی به ورزش، بی توجهی به آینده و سلامت جامعه است.

او تصریح کرد: تقویت نسل آینده یک ضرورت است و اگر این ضرورت جدی گرفته نشود و به دانش آموزان و جوانان امروز توجه نشود، همه متضرر خـواهند شد.

امام جمعه رفسنجان گفت: متولیان جامعه هم از اولیای جامعه هستند و باید در همبستگی عمومی و مشارکت هدفمند و پویا مراقبت کنند تا نسل جـوان امروزی تربیت و تعلیم شوند، چراکه آینده کشور به دست دانش آموزان امروز اداره خواهد شد.

او اظهار کرد:دشمن از موفقیت‌های نظام ناراحت می‌شود و توطئه می‌کنند در حوادث مهمی که پس از پیروزی انقلاب روی داد دسیسه‌هایی از طرف دشمن به نظام اعمال شد از جمله جنگ تحمیلی و تحریم‌ها  که همه این نقشه‌ها به شکست انجامید.

او تصریح کرد:امروز بیش از ۲۲ کشور دنیا متقاضی خرید پهپاد و تسلیحات از ایران هستند، با وجود تحریم‌ها ما به بیش از ۵٠ کشور دنیا تجهیزات نظامی صادر می‌کنیم.

امام جمعه رفسنجان افزود: ما در همه زمینه‌های دفاعی و نظامی خودکفا هستیم و دشمن این را بر نمی‌تابند و تحمل نمی‌کنند رسانه‌های اسرائیلی‌ها اخیر اعلام کردند که پروژه آشوب‌ها شکست خورده، چون مردم همراهی نکردند ،آشوب‌ها و آتش زدن مسجد و کشیدن چادر از زن مسلمان برایمان قابل تحمل نیست و هتک حرمت است؛ این یک روی سکه است مانند جریان کربلا که شهادت امام حسین (ع) یک روی سکه بود.

او تاکید کرد: اگر مسجد و قران را آتش میزنند این دو را پایگاه انقلاب، اسلام و هدایتگری می‌دانند،این اتفاقات در تاریخ بوده و هست و دشمنان بدانند از خشم بمیرید هرگز شکست ملت را نخـواهید دید.

عسکری تصریح کرد: دشمنان از شهید سلیمانی بعد از شهادت از خود سلیمانی بیشتر هراس دارند. اگر به رهبر معظم انقلاب را جسارت می‌کنند این شخصیت را در اداره نظام موثر می‌دانند. چرا علیه دیگران حرف نمی‌زنند؟

او گفت: دنیا دست به هم داده که این نظام را از بین ببرند از رسانه‌های مختلف در جهت حمایت از آشوب‌ها به میدان آمدند از تکفیری‌ها و ۹۲ نفر از وابستگان رژیم پهلوی و... به میدان آمدند،‏اما عده‌ای در داخل متاسفانه هنوز به بصیرت نرسیده اند که عظمت ملت ایران را تحسین کنند، وظیفه ما این است به امام، ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی پایبند باشیم.

امام جمعه رفسنجان  اظهار کرد: از مسئولین شهرستان می‌خواهیم با این اوضاع کشاورزی و اقتصادی مردم و کشاورزان، نقدینگی بانک‌ها را از شهرستان خارج نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.