معاون رئیس جمهور:

تمام توان دولت در خدمت زلزله زده هاست+فیلم

معاون رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های دولتی با تمام توان در خدمت زلزله‌زده‌های شهرستان خوی هستند.

 معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دومین روز از سفر خود به آذربایجان غربی، جهت بازدید از مناطق زلزله شهرستان خوی، وارد این شهر شد.

قاضی زاده هاشمی ضمن بازدید از مناطق زلزله زده بیان کرد: دستگاه‌های دولتی با تمام توان در خدمت زلزله‌زده‌های این شهرستان هستند و مردم هیچ نگرانی از لحاظ امکانات و کمک‌های دولت نداشته باشند.

وی اضافه کرد: تدارکات لازم برای جامعه هدف خود در بنیاد شهید را انجام داده ایم و از لحاظ نقدینگی و سایر اقداماتی که برای ساخت خانه خانواده‌های شهدا نیاز باشد، در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

رییس بنیاد شهید کشور در ادامه سفر خود به شهرستان خوی از خانواده زلزله زده شهید "رحمان نقی لو" در شهر دیزج دیز خوی دیدار کرد.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به آسیب زمین لرزه به خانه‌های ایثارگران و شهدا گفت: متاسفانه در این زمین لرزه تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی خانواده‌های ایثارگران و شهدا دچار آسیب شدند که از این تعداد، ۸ واحد تخریب کامل داشتیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۸ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
ی وام می‌خواهیم صدتا داستان در میآورید. الان رفتی اونجا که چی؟ ی خرج هم روی دست دولت گذاشتید. بله دیگه ی هواپیما مخصوص شما از تهران بلند میشه و خوی و دوباره تهران خب هزینه رفت و آمد جناب عالی با کی هست؟ جیب من و ما ...