ماموران انتظامی استان مرکزی فردی را که موجب هتک حیثیت خانم جوان اراکی در فضای مجازی شده بود را دستگیر کرد.

کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی در عملیاتی در شهرستان اراک فردی را که با ایجاد صفحه‌ی جعلی موجب هتک حیثیت خانم جوانی در فضای مجازی شده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا استان مرکزی در این زمینه گفت: در پی شکایت فردی، مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد یک صفحه جعلی به نام خانمی جوان در فضای مجازی و ارسال پیام‌های نامناسب، علاوه بر ایجاد مزاحمت برای او، باعث هتک حیثیتش در جمع دوستان و بستگانش نیز شده است، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ آنقی افزود: با توجه به بررسی‌های تخصصی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت‌های پلیسی در زمینه‌ی مهندسی اجتماعی، سرانجام عامل این مزاحمت اینترنتی در شهرستان اراک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار شد.

او اضافه کرد: این فرد پس از مشاهده شواهد و قرائن به دست آمده در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اظهارکرد که از خواستگاران قبلی شاکی پرونده بوده و پس از دریافت پاسخ منفی از او، با انجام این عمل دور از اخلاق، اقدام به ایجاد مزاحمت برای او می‌کرده است.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی با اشاره به معرفی متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مشکل در فضای مجازی با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و از مشاوره افسران کاردان این پلیس، بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.