مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحد‌های صنفی استان انجام شد.

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحد‌های صنفی و توزیعی استان انجام دادند.

او افزود: از این تعداد ۷۷ هزار و ۱۷۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی (توزیعی) در زمینه توزیع کالا‌های اساسی و تعداد ۱۸ هزار و ۵۳۳ مورد بازرسی در حوزه واحد‌های نانوایی استان بوده است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: کل تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این مدت هفت هزار و ۳۶۴ فقره است که هزار و ۵۲۰ مورد آن مربوط به حوزه نان و پنج هزار و ۸۴۴ فقره در مورد سایر کالا‌های اساسی است.

شعربافیان بیان کرد: ارزش ریالی تخلفات در حوزه نان ۱۳۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال و نیز ارزش تخلفات مکشوفه در سایر کالا‌های اساسی و صنوف ۲ هزار و ۵۹ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال است.

نظارت بازرسان جهاد کشاورزی با اولویت نظارت بر واحد‌های عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحد‌های تولیدی و کالا‌های اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.