مرکز نیکوکاری امام رئوف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین در مراسم آغاز بکار مرکز نیکوکاری امام رئوف دانشگاه ازاد اسلامی واحد قزوین بیان کرد: ایجاد مرکز نیکوکای در مجموعه‌ای مانند دانشگاه آزاد قزوین که ۱۴ هزار دانشجو دارد یک ضرورت بود.

اسماعیل زینالی ادامه داد: همکاران ما در این دانشگاه نیز به صورت خودجوش و خارج از وظایف سازمانی خود تلاش کردند تا این مرکز نیکوکاری تأسیس شود و امیدواریم در فرصتی کوتاه بتوانیم اهداف مرکز نیکوکاری را محقق کنیم.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین اظهارکرد: هدف ما تلاش برای کمک به نیازمندان است بنابراین با باز تعریف و تبیین احکام از جمله زکات می‌توان ظرفیت‌های مناسبی برای خدمت به محرومان فراهم کرد.

حجت الاسلام محمد محبی اضافه کرد: اگر زکات درست معنا و اجرا شود، بازوی خوبی برای اجرای دستور متعالی قرآن خواهد بود و بسیاری از مشکلات معیشتی همشهریانمان حل می‌شود.

وی یادآورشد: در آینده نزدیک با عنوان بازخوانی مفهوم زکات می‌توانیم به فعالیت مراکز نیکوکاری توسعه بیشتری بدهیم چراکه با پرداخت وجوهات هیچ فقیری باقی نخواهد ماند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین هم گفت: گسترش ساختار سازمانی کمیته امداد امام (ره) براساس دیدگاه و منویات رهبر معظم انقلاب متوقف و ساختار مردمی در حال توسعه است به طوری که امروز به جایگاهی رسیده ایم که با ۱۷۵ مرکز نیکوکاری نیمی از کمک‌های مردمی در همین مراکز جمع آوری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.